Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Vertalers gezocht

30-07-2012 10:55

Hallo series fans,

MijnSerie is druk bezig om de website te vertalen. Er is al redelijk veel vertaald maar nog niet alles. Het gaat om de taal Engels. Lijkt het je leuk om te helpen? Reageer dan op dit bericht en ik zal contact met je opnemen :)

12-08-2012 10:13

Oke ik reageer wel.
Goeie site, en ik lees net zo snel engels dan nederlands, en het is het echt waard om deze site geheel nederlands te maken

12-08-2012 12:11

http://www.mijnserie.nl/warehouse_13/afleveringen/seizoen_1/aflevering_1/#comment-2485
de eerste aflevering van warhouse 13 even vrij vertaalt. kijk maar wat je er van vind, heb het als commentaar neergezet.

12-08-2012 17:17

Hi Peetantje. Met het vertalen van de samenvattingen van de afleveringen zijn we al voorzichtig bezig. Het is een hele klus, maar stukje voor stukje komen we er zeker! Lange doelt echter meer op mensen die de site vanuit het Nederlands naar het Engels willen vertalen.

12-08-2012 18:04

Tuurlijk snap ik dat, maar met moet toch ook een beetje zien dat iemand kan vertalen, zelf persoonlijk vind ik dat vertaling ook een beetje vrij moet zijn maar wel grotendeels gramaticaal moet kloppen.
Soms is iets niet letterlijk te vertalen.
Maar zelfs het vertalen van grotere site's af is geen probleem.

12-08-2012 18:16

Zou je nog hulp nodig hebben met vertalen, dan houd ik me aanbevolen.

12-08-2012 20:51

Helemaal mee eens Peetantje. Amerikaans is niet 1-op-1 te vertalen. Als de zinnen maar lekker lopen en de inhoud klopt, hou ik altijd aan :) Soms sneuvelt er dan ook wel eens een regel her en der...

13-08-2012 08:58

Het gaat inderdaad zoals dennis zegt om de vertaling van het Nederlands naar het Engels. Echter andersom is ook mogelijk. Maar de Engelse website heeft op moment voorrang.

Ik zou jullie beide even mailen met daarin wat instructies..

21-08-2012 23:39

Mijn broertje studeert Engels, zal hem even wijzen op dit berichtje in het forum. Wie weet vindt hij het leuk =). Als hij er tijd voor heeft in elk geval.

22-08-2012 00:00

Ik begin volgende week wel met mijn nieuwe studie, maar ik wil altijd zien of ik kan helpen :). Ik heb al twee jaar Engels gestudeerd op het HBO en begin volgende week op het WO :)

27-08-2012 18:59

is de engelse site al online of wordt dat pas gedaan wanneer alles vertaald is?

27-08-2012 19:14

Dit zal nog even duren.. Eerst komt de release van de nieuwe app (14 september) en daarna gaan we ons richten op de Engelse site. Hij is al bijna vertaald maar zitten nog wel wat kleine dingetjes in die nog moeten worden veranderd.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.