Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Recensies/Reacties combineren

03-07-2015 20:44

Het viel me op dat er eigenlijk 2 omgevingen zijn waar gereageerd kan worden op een serie. Dat is bij Recensies waar gereageerd kan worden op de mooie schrijfsels van onze inhouse recensisten en bij Overzicht. Beide hebben betrekking op de serie maar de reacties staat nu eigenlijk gespreid. Hoewel de reacties op de Recensie pagina betrekking hebben op de recensie wordt ook hier inhoudelijk gereageerd op de serie. Is het niet mogelijk om deze reacties de combineren?

Groet,

Peter

06-07-2015 09:41

Hoi Peter,

Er kan op nog veel meer plekken reageert worden namelijk ook bij video's, nieuwsberichten en afleveringen. Ik heb al wel een pagina ontwikkeld waar de laatste reacties te lezen zijn.

Zie deze pagina:
Laatste reacties

We zijn nog aan het bedenken hoe we dit in gaan bouwen in de website. Is dit een ongeveer wat je bedoelde?

Groet,
Jos

06-07-2015 15:41

Hoi Jos,

Komt in de buurt bij wat ik in gedachten heb. Had overigens nog niet ontdekt dat er nog meer plaatsen waren waar je reacties kan achter laten en lezen. Is deze link ook al via een menu keuze te vinden?

Wat ik in gedachten heb is dat als je een reactie van een van de series aan klikt (bijvoorbeeld vanuit meldingen) je meteen een overzicht krijgt van alle reacties uit de diverse reactie omgevingen van die serie. Misschien alleen links naar de diverse omgevingen van de betreffende serie. Een soort van index.

Wellicht is er al iets op de site dat ik nog niet gevonden heb.

In elk geval bedankt voor je reactie.

Groeten,

Peter

07-07-2015 08:12

Hoi Peter,

Wat jij bedoelt is er nog niet. Ook is de pagina die ik hierboven neerzette nog niet te bereiken via het menu. Ik ben nog over aan het nadenken waar het precies moet worden neergezet en hoe etc.

Dit kan dan ook per serie worden gemaakt. Wanneer het ingebouwd zal worden kan ik je niet vertellen omdat het hier nogal druk is.

07-07-2015 10:03

Hoi Jos,

We wachten gewoon af. Heb de link nu gewoon apart in een tab geopend.
Het is in elk geval mooi om te horen dat er hard aan de site gewerkt wordt.

Bedankt.

Groeten,

Peter

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.