Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Bekeken afleveringen per serie

26-06-2015 13:20

Hallo,

Op de homepage kunnen we zien hoeveel afleveringen je nog moeten kijken per serie. Ik zou graag ook een overzicht hebben waarin staat hoeveel afleveringen ik al gezien hebben. Gewoon omdat het leuk is ;) ( misschien alleen voor fan beschikbaar maken? )

26-06-2015 15:18

Voor een specifieke serie kan je alleen op de series pagina onder het kopje 'Afleveringen' zien welke je gezien heb. Hier krijg je geen aantal te zien maar alleen de besteedde tijd. Tenzij je de serie al helemaal hebt afgekeken dan zie je op de series pagina onder het kopje 'Statistieken' hoeveel afleveringen er in totaal zijn uitgezonden van de desbetreffende serie en dus ook gelijk hoeveel afleveringen je hebt gezien.

Het aantal bekeken afleveringen totaal (alle series) kan je vinden op je profiel onder het kopje 'Statistieken.'

26-06-2015 16:19

Ja, klopt.
Je ziet inderdaad de besteden tijd, maar niet het aantal afleveringen. Ik zou dat wel zelf kunnen terug rekenen, maar het leek me leuk om ook het aantal daarbij te hebben.

Bij de serie pagina zie je, bijv bij 24, 204 afleveringen/9 seizoenen. Misschien dat daar het aantal afleveringen gekeken/ongekeken bij kan komen? Gewoon voor een overzichtje.

26-06-2015 17:05

Krijg je dan niet een overkill aan info? Je ziet ook al het percentage dat je hebt gezien van de serie.

28-06-2015 10:28

Ik vind het ook wel een leuke optie, geeft toch net dat beetje extra informatie om het compleet te maken. Misschien dat Lange dit ooit eens wil toevoegen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.