Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoe kan ik een stem verwijderen?

23-07-2012 13:45

Ik volg een serie niet meer, want er zijn 74 afleveringen en heb maar 2 gezien.. Dus heb ik het weggehaald. Maar mijn stem voor dat serie blijft nog, kan het niet verwijderen? Hoe kan ik dat doen? Want vind dat lelijk; er staat: gevolgde series 33, gestemde series 34.

Het betreft Everybody hates Chris

23-07-2012 22:16

Ik denk dat dit niet mogelijk zal zijn..

Maar waar kan je dan zien hoeveel series je hebt gestemd en gezien?

30-07-2012 12:40

Ik heb dat probleem ook, heb Gooische Vrouwen en TV kantine sporadisch gezien (dus de ene week wel de andere week niet) en volg het daarom ook niet. nu heb ik hem daartussen uit kunnen halen maar mijn cijfers staan er nog wel, vandaar de 1,0 zodat ze onderaan staan. Als het mogelijk is zou ik graag willen dat deze verwijderd worden.

Alvast bedankt

11-08-2012 18:39

Kan een moderator hierop reageren?

11-08-2012 18:40

@NGroen, ga naar je pagina, en er staat dan hoeveel series je volgt onder een kopje 'Volgt .. series', en daaronder staat je top 20, klik op 'Bekijk alles' naast 'Serie top 20'. Je ziet dan op hoeveel series je hebt gestemd.

11-08-2012 21:16

Het is vanaf nu mogelijk om je stem te verwijderen.. Er staat een kruisje rechts bij het cijfer op de serie pagina.

12-08-2012 01:02

Bedankt!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.