Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Beschrijving Tatau & The Casual Vacancy

20-06-2015 18:18

De beschrijvingen van de bovenstaande series klopt niet helemaal. Zou dit aangepast kunnen worden?

Tatau is geen Amerikaanse serie van de zender BBC America, maar een Britse serie van BBC Three

The Casual Vacancy is geen Amerikaanse zender van HBO, maar een Brits/Amerikaanse coproductie van BBC One en HBO.

Alvast bedankt

22-06-2015 02:54

Tweemaal, waarschijnlijk werd Tatau op tvdb bij BBC America geschaard omdat het in Amerika op die zender werd uitgezonden. Broadchurch wordt daar bijvoorbeeld ook op BBC America uitgezonden terwijl dat een serie van iTV is. The Casual Vacancy is idd een coproductie, maar in dat geval wordt er vaak een zender aangehouden. Penny Dreadful is coproductie tussen Showtime en Sky Atlantic, maar staat ook gewoon onder Showtime. Zo zullen er wel nog meer van dit soort gevallen op de site staan. Heb iig wel Tatau aangepast voor je.

22-06-2015 13:39

Top, bedankt. Ik heb de neiging soms een beetje een Britpurist te zijn, en ik kan er niet echt tegen wanneer van oorsprong Britse series (van een Britse zender en met Britse cast & crew) Amerikaans worden genoemd.

23-06-2015 09:02

Haha, ik kan daar wel een beetje inkomen. We hebben allemaal zo onze eigen serie-eigennaardigheden.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.