Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

NL overzicht series

14-06-2015 11:48

Is er een mogelijkheid om te zien wanneer een serie op een NEDERLANDSE tv-zender word uitgezonden of weer begint en op welke zender dat dan is ???
Als je bij een serie kijkt wanneer de volgende uitzenddata is betreft dit meestal de datum in de US en niet de datum wanneer je hem weer via een Nederlands zender kunt gaan bekijken ......
Zo zag ik dat SCORPION vanavond ( 14 Juni ) weer begint op Veronica maar het was handig geweest als ik hier een melding van had gekregen in mijn meldingen centrum !! :-)
Als dit er niet is zou dit dan mogelijk kunnen zijn via jullie site ??

15-06-2015 13:05

MijnSerie houd bij wanneer een aflevering in premiere gaat. Dus wanneer de afleveringen voor het eerst op tv word uitgezonden ergens in de wereld. Veel series zijn Amerikaanse series, die worden dus het eerst uitgezonden in Amerika.

Nederlandse zenders doen moeilijk om deze informatie beschikbaar te stellen. Want ze willen niet aangeven of het om een nieuwe aflevering gaat of om een herhaling. En daarnaast mogen ze het ook niet geven omdat de tv-gidsen in Nederland beschermt zijn.

Dus dit kunnen we niet aanbieden.

Groet,
Jos

15-06-2015 17:42

Ok, begrijpelijk :(
Dank voor je reactie en uitleg !

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.