Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Overzicht van series die ik volg die bijna beginnen

13-06-2015 23:52

Is er een overzicht welke laat zien wanneer welke serie begint die ik volg? Zo niet, misschien een leuke feature om toe te voegen.

14-06-2015 00:47

Ik geloof dat er al iemand suggereerde om de titels die jij volgt in een andere kleur aan te tonen bij 'De series die binnenkort beginnen'

14-06-2015 09:19

Dat is een goed idee echter is dat niet helemaal wat ik bedoel. Wanneer de series die ik volg een andere kleur krijgen, dan zal hoogstwaarschijnlijk nog de series getoond worden waar ik niets mee heb..?
Ik wil dan een overzicht met alleen maar series die ik kijk en waarvan de release date bekend is.

14-06-2015 09:36

Ik weet niet hoeveel dagen je vooruit wilt kijken maar daar kun je de tv-gids toch voor gebruiken?

14-06-2015 10:27

Nee dat is helaas geen optie, via de TV-gids worden tevens nieuwe series getoond (ondanks dat je het vinkje aanzet bij 'Jouw profiel') en je kan maar een aantal dagen vooruit kijken. Ik wil het kunnen inzien voor het hele jaar.

14-06-2015 11:24

Je kunt gezien je een fan account hebt alle afleveringen per maand inzien (voor zover de informatie in de database bekend is).

Klik hier

14-06-2015 13:59

Ahh super, daar kan ik wat mee! Nogmaals dank u.

15-06-2015 19:36

Geen dank :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.