Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Trakt koppeling

13-06-2015 19:00

Hoi ik heb met veel plezier altijd gebruikt gemaakt van de trakt koppeling alleen de laatste tijd werkt hij bij mij niks meer bij, krijg continu de melding lijst is al up to date.

Kan dit opgelost worden of ligt dat aan mijn account

15-06-2015 12:59

Bedankt voor het melden.. om eerlijk te zijn weet ik niet wat er aan de hand is (bij mij werkt het nog wel) maar ik ga erna kijken!

06-07-2015 23:58

Hoi! Even een kickje. Ik heb vandaag MijnSerie verbonden met m'n Trakt account en gesynchroniseerd, en krijg ook de melding dat het al gesynchroniseerd is. Echter zie ik dit niet terug in Trakt. Ligt dat aan mij of zijn hier meer meldingen van gekomen?

07-07-2015 08:14

De koppeling met Trakt gaat 1 kant op, namelijk naar MijnSerie. Dus op Trakt zelf zal er niks veranderen.

07-10-2015 21:22

Lukt met niet om mijn series te syncen met mijn trakt account, werkt dit nog ?
Krijg de melding 'Alles was al gesynchroniseerd'

http://trakt.tv/users/goudeneeuw/progress

Connected Apps in Trakt:
MijnSerie
sync your tv-shows with MijnSerie
Approved at Feb 25, 2015 10:33 AM

08-10-2015 17:47

trakt connection brings all sort of problems like this... i did it only for the extra badge :p

01-12-2015 17:11

Ik kan ook bevestigen dat de synchronisatie niet werkt. In de afgelopen 2 weken heb ik 3 series ten einde gekeken. Géén van deze series werden aan mijnseries.nl toegevoegd, en de toegevoegde series vinken ook geen afleveringen af.

Ik heb het op trakt onder progress gecontroleerd, op trakt zijn de afleveringen en series wel goed toegevoegd.

14-03-2016 17:14

Is er nog nieuws over deze feature? Het synchroniseren werkt namelijk nog steeds niet bij mij. Ik krijg de melding dat het al gesynchroniseerd is, maar ik kan duidelijk zien aan bepaalde series dat het niet correct gesynchroniseerd is. Bij controleren op Trakt.tv staan de afleveringen wel juist afgevinkt. Enig idee waarom hij niet goed synchroniseert?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.