Camelot

7.3 / 10
43 min
Fantasy
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Camelot krijgt geen tweede seizoen

Camelot krijgt geen tweede seizoen, dit maakte de Amerikaanse zender Starz gisteren bekend. Er komt geen tweede seizoen vanwege de productie strijd. AMC heeft The Killing, HBO heeft Game of Thrones en Showtime heeft Borgias.

Camelot ging vorige jaar in première en haalde gemiddeld iets minder dan één miljoen kijkers per aflevering.
Vorige aflevering
Reckoning
Reckoning
01x10
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (5)

avatar_ajamdeman
01 jul 2011 21:37 -
Jammer, was leuke serie.
Reageer
John Doe
Lordhumangus (gast)
02 jul 2011 17:53 -
Jammer, ik ben gisteren begonnen met de eerste 2 afleveringen van de serie te bekijken nadat ik de volledige serie "Game of thrones" had bekeken.

Ik vind de serie wat "softer" overkomen dan de geweldige game of thrones met zijn brute aktiescenes.
Reageer
avatar_anonymous
19 jul 2011 16:40 -
Erg jammer want er zat echt een hele gave verhaal in. Zonde, die producers weten gewoon echt niet meer waar ze geld en tijd in moeten steken.
Reageer
John Doe
yvonne (gast)
07 nov 2011 16:45 -
mooie serie, alhoewel ik the tudors en pillars of the earth ook geweldig vond!
Reageer
John Doe
Angela (gast)
09 aug 2013 18:30 -
Eeuwig sonde dat er geen vervolg meer komt. Wij hebben genoten van de verhaallijn met de geweldige karakters. Er is zoveel meer van te maken!
Reageer