Unforgotten

8.3 / 10
48 min
Misdaad
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

MijnSerie Podcast: seizoen 3 aflevering 8

In deze aflevering van de MijnSerie Podcast is Unforgotten serie van de maand.

Je moest er iets langer op wachten dan gebruikelijk maar Mandy en Peter maken het goed met je, want het is een extra lange aflevering van de MijnSerie Podcast geworden. Uiteraard met de serie en flop van de maand, in het nieuwsoverzicht besteden we aandacht aan het nieuwe seizoen van Dexter, staan we stil bij het overlijden van Helen McCory, snellen we koppen en vragen wij ons af of de nieuwe Netflix-shuffle knop een verrijking is of niet. Dit en veel meer in aflevering acht van het derde seizoen van de MijnSerie Podcast. Je kunt ons contacten via [email protected] en vergeet jezelf niet te abonneren, wederom veel luisterplezier!

Stop even met series kijken om te luisteren naar de nieuwste Podcast.

De MijnSerie Podcast is ook te beluisteren op Spotify en iTunes, abonneer je op één van deze twee, zo hoef je geen aflevering meer te missen.

Reacties, tips, op- of aanmerkingen zijn altijd welkom op e-mailadres; [email protected]

¿Quién Mató a Sara?
Vorige aflevering
Episode 6
Episode 6
04x06
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

Reacties (8)

avatar_tweemaalh
06 mei 2021 21:40 -
Ik ben mede door die lyrische recensie deze week eindelijk eens aan Unforgotten begonnen. Ik moet zeggen, de eerste paar afleveringen smaken zeker naar meer. En als ik de recensies mag geloven heb ik nog heel erg veel goeds voor de boeg.

En ik ben ook heel erg blij dat er nog iemand bij MijnSerie is die minstens net zo lyrisch is over Line of Duty als ik.
Reageer
avatar_mmvandoorn
06 mei 2021 22:57
Dat is niet zo moeilijk, toch? Het zijn twee topseries.
Reageer
avatar_Mandy1966
06 mei 2021 23:03
Haha, ik wou dat er meer series waren als Line of Duty. Hands down één van de beste series van de afgelopen 10 jaar. En Unforgotten is hard op weg om dezelfde kant op te gaan. Ik hoor graag wat je van Unforgotten vind.
Reageer
avatar_tweemaalh
13 mei 2021 12:17
Ik heb zojuist de laatste aflevering van Unforgotten gezien en die hakt erin. Wat een ijzersterk en oprecht drama. Ik begreep eerst niet echt wat je concreet bedoelde met dat dit een hele integere serie is, maar nu ik het gezien heb begrijp ik het heel goed
Reageer
avatar_DAVE2804
07 mei 2021 12:13 -
Ik heb recentelijk het eerste seizoen van Line of Duty gezien. Ondanks dat het geen slechte serie was en het leuk/interessant was om Lennie James (die ik vooral ken als Morgan uit (Fear) The Walking Dead) in een compleet andere rol te zien, is dat lyrische wat anderen over LoD wel schijnen te hebben, bij mij nog niet aanwezig. Dat kan nog komen natuurlijk als ik de volgende seizoenen bekijk, maar ik ben nu nog even aan het bedenken wat deze serie nou zo doet uitstijgen boven andere detectiveseries (nogmaals, gebaseerd op seizoen 1).
Reageer
avatar_tweemaalh
07 mei 2021 13:44
Bij mij persoonlijk was het lyrische ook pas rond het derde/vierde seizoen ontstaan. In het begin vond ik het ook een gewone solide detective met een net iets ander uitgangspunt. Maar het derde en vierde seizoen zetten de boel echt flink zijn kop.
Reageer
avatar_DAVE2804
07 mei 2021 14:13
Dan ga ik ook verder met de andere seizoenen :) Ik ben wel benieuwd of ik net zo lyrisch wordt als jullie ;)
Reageer
avatar_Mandy1966
07 mei 2021 14:38
Ik ben vooral lyrisch geworden omdat de serie nagenoeg perfect is. Geen plotgaten, uitstekende cast, meer dan geweldige dialogen, camerawerk en muzikaal ontbreekt het aan niets. En dan de ondervragingen, echt oog en oor strelend. Deze serie weet je als kijker vast te houden zonder veel bombarie of schreeuwerige beelden, beeldschone mensen en belachelijke dialogen. De eenvoud van de perfectie daar zit het hem in in deze serie.
Reageer