The Walking Dead

8.5 / 10
44 min
Horror
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Zesde seizoen voor The Walking Dead

Zondag gaat het vijfde seizoen van The Walking Dead van start, maar vandaag maakte AMC al bekend dat er ook een zesde seizoen op komst is.

"We zijn erg enthousiast over het feit dat we 12 oktober nieuwe afleveringen van The Walking Dead kunnen delen met de fans over de hele wereld," zei AMC president Charlie Collier in een verklaring.

In diezelfde verklaring wil Charlie Collier het team van The Walking Dead bedanken:
“Met de première van het vijfde seizoen in aantocht, kondigt AMC trots het zesde seizoen aan van deze succesvolle serie. Veel dank gaat uit naar aan Robert Kirkman en Scott Gimple, de geweldige producers en het hele team dat deze wereld en de karakters tot leven brengen. Met dank aan dit team komt er nog veel 'Dead' aan bod!”

Het aantal afleveringen dat het zesde seizoen zal bevatten is nog niet bekend.
Vorige aflevering
The Tower
The Tower
10x15
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (13)

avatar_JanWillemK
08 okt 2014 17:26 -
Ik kijk het nog één seizoen aan.. Bevalt ook het nieuwe 5e seizoen me niet, dan zal ik ermee stoppen.
1e seizoen was top. 2e, 3e en het eerste deel van seizoen 4 waren heel saai.
Reageer
avatar_michaeljackson
12 okt 2014 21:57
stop er dan gewoon mee met kijken een trouwe fan ben je toch niet.
Reageer
avatar_Vedici
14 okt 2014 04:43
Helemaal eens met michaeljackson. Als het 2e, 3e EN 4e seizoen je niet bevielen.. waarom kijk je dan uberhaupt seizoen 5? Blijkbaar is deze, in mijn ogen goede serie, niks voor jou
Reageer
avatar_latevogel
09 okt 2014 09:31 -
Dubst3p, het is natuurlijk persoonlijk de smaak van iemand. Ik vond inderdaad seizoen 1 ook de beste, veel vragen werden erop geroepen en nog niet beantwoord. Nu komen we in de volgende seizoenen meer in een soapachtige serie terecht met zombies en de hoofdpersonen. Daar hou je van of niet. Ik wel, zolang de spanning in de serie blijft en de acteurs goed blijven spelen, dat deden ze tot heden prima. ik verheug mij nu op het nieuwe seizoen.
Reageer
avatar_mk187
09 okt 2014 20:41 -
Nice!
Reageer
avatar_wwimm
10 okt 2014 15:07 -
Ik kan dit nog wel 3 seizoenen vol houden.... voor mij persoonlijk een van de betere series. Vraag me wel af of er ooit een eind aan komt dit seizoen speelt zich weer af in een kerk net als in twee bij de boerderij.
Reageer
avatar_anonymous
10 okt 2014 15:19 -
Dit gaan ze, natuurlijk, nog seizoenen lang uitmelken. Het is de enige hit die AMC op dit moment heeft. Mad Men is kritisch gezien hun topper, maar die behaalt bij lange na niet de kijkcijfers van TWD. Met de kennis dat er ook een spin-off is aangekondigd, weet je al genoeg. Dit wordt uitgemolken tot men er ziek van is, of met afgrijzen toekijkt, net als bij (bijvoorbeeld) Dexter.
Reageer
avatar_Vedici
14 okt 2014 04:47
Alhoewel ik het met je eens ben dat de laatste seizoenen van dexter (vanaf seizoen 5) minder goed waren, ben ik toch blij dat ik nog 4 seizoenen van dexter heb kunnen zien. Dat heb ik met TWD ook, laat het ze lekker uitmelken, ik (en waarschijnlijk miljoenen anderen) kijken het toch wel. Geef ze eens ongelijk
Reageer
avatar_anonymous
14 okt 2014 09:17
Als je een fan bent kan ik dat begrijpen. Maar voor veel kijkers was het pijnlijk, ook fans trouwens, om een serie die je lief hebt steeds slechter te zien worden. Als serieliefhebber is dat een van de vervelendste dingen die er is. De première van The Walking Dead van dit seizoen was wel een sterke aflevering. Ik ben dus voorzichtig optimistisch over dit seizoen. Ik snap, trouwens, wel waarom ze series uitmelken. Maar wanneer de kwaliteit afneemt beschamen de makers zo hun eigen serie. Dat is altijd jammer. Dan kun je beter stoppen op je hoogtepunt zoals Breaking Bad. Kijk wat dat die serie heeft opgeleverd...
Reageer
avatar_thales
14 okt 2014 21:50 -
Dit is echt een geweldige serie hoor, van mij mogen ze er nog lang mee doorgaan. De serie is goed, maar breaking bad is niet te overtreffen dat blijft de beste ever!! Ik verheug me ook al op :"better call saul".

Welke spinoff bedoelt men hierboven, z nation misschien? VInd ik ook een leuke serie al red die het niet vergeleken met walking dead. Maar deze is niet van amc wel? Dus welke spinoff refereerde je aan?
Reageer
avatar_stanley1007
21 jan 2015 18:19
The Walking Dead krijgt een spin-off. Die in 2015 wordt opgenomen en uitgezonden.
Reageer
avatar_toetje1977
14 okt 2014 23:35 -
Zo... Seizoen vijf is begonnen, en hoe! Als ze dit vasthouden dan wordt het een topseizoen!

@Thales: er komt een alternatieve verhaallijn waarbij andere personages gevolgd worden. Denk aan bijvoorbeeld een CSI: New York. Z-nation heeft niks met TWD te maken.
Reageer
avatar_Myn_ame
17 nov 2014 21:35 -
Waar de serie zijn mindere momenten heeft gehad, heb ik nu echt het idee dat ze de goede kant weer op gaan. Ik ben daarom erg blij te horen dat er een zesde seizoen geplanned is:D
Reageer