The Vampire Diaries

8.6 / 10
44 min
Fantasy, Horror
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

The Vampire Diaries, 90210, Gossip Girl en Supernatural verlengd

The Vampire Diaries, 90210, Gossip Girl en Supernatural krijgen allemaal een nieuw seizoen, dit maakte de Amerikaanse zender The CW gisteren bekend.

The Vampire Diaries, dat terugkomt voor een derde seizoen, is nog steeds de best bekeken dramaserie van The CW met gemiddeld 4 miljoen kijkers. Gossip Girl, dat terugkomt voor een vijfde seizoen, haalt niet goede kijkcijfers, maar scoort wel hoog in de categorie vrouwen van 18 tot 34 jaar. Supernatural, dat terugkomt voor een zevende seizoen, doet het goed op de vrijdag avond en haalt ook goede kijkcijfers en 90210 zal terugkeren voor een vierde seizoen.

Voor de andere series (Hellcats, Nikita en One Tree Hill) van The CW is nog niks bekend.
Vorige aflevering
I Was Feeling Epic
08x16
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (11)

John Doe
Charris (gast)
18 mei 2011 17:35 -
Wanneer komt het 3de seizoen van The Vampire Diaries precies uit? x
Reageer
avatar_anonymous
19 mei 2011 12:44 -
Het derde seizoen zal rond begin september op de Amerikaanse tv verschijnen.
Reageer
John Doe
Amanda (gast)
29 aug 2011 20:05 -
Dan zou het er dus ergens deze tijd moeten zijn, maar wanneer komt het naar Nederland ??
Reageer
John Doe
krista (gast)
31 aug 2011 14:17 -
voor zover ik weet komt het 3e seizoen niet in nederland op tv. het 2e seizoen is hier ook niet op tv geweest. 15-09-2011 begint het 3e seizoen in america en 1 of 2 dagen later kunt je het meestal op internet bekijken of downloaden.
Reageer
John Doe
katerina (gast)
27 sep 2011 19:29 -
wanneer komt season 2 op tv, hij is al op internet maar ik wil hem ook op tv kijken. weet iemand hie je the vampire dairies kan downloaden? en waar?
Reageer
John Doe
Mariska (gast)
10 okt 2011 12:46 -
http://vampirediaries.come2me.nl/1245577/heel-so-3-hier-kijken

op deze site kan je seizoen 3van vampire diaries kijken! momenteel staan er 4 afleveringen op en elke maandag komt er een nieuwe met nl ondertiteling
Reageer
John Doe
moi (gast)
03 apr 2012 21:33 -
www.vampirediaries.come2me.nl is de beste site die er is !!!!
alle afl tot de nieuwste te zien met nl ondertiteling elke week weer een nieuwe afl :P

en al heel wat volgers onder andere op hyves www.vampirediaries-come2.hyves.nl

wil je vampire diaries kijken zonder downloaden etz en wat voor shit dan is dit echt je site xxxxxxxxxxxxx
Reageer
John Doe
kaat (gast)
20 apr 2012 21:58 -
wanneer komt seizoen 4 op tv ?
Reageer
John Doe
Susan (gast)
14 mei 2012 23:50 -
seizoen 3 is net afgelopen, seizoen 4 begint waarschijnlijk weer gewoon in september! alleen in amerika! nederland zend het niet uit :(
Reageer
John Doe
kimberley (gast)
16 aug 2012 23:24 -
wanneer kom seisoen 4 uit in belgie ?
Reageer
John Doe
kirsti vos (gast)
25 nov 2012 19:28 -
wanneer komt seizoen 4 uit op dvd in nederland
Reageer