The Newsroom

0
Bekijk stemmen

Maak kans op het derde seizoen van The Newsroom

Jullie als trouwe lezers maken vanaf vandaag kans op het derde seizoen van The Newsroom. We geven drie DVD's weg. Doe mee en maak kans op deze serie!

Hoe kan je winnen?
Heel simpel! Doe mee aan de prijsvraag die onderaan dit nieuwsbericht staat of op de homepage. Wanneer je de prijsvraag hebt gewonnen, krijg je dit te horen via de mail.

The Newsroom
Dit is het derde en laatste seizoen van deze HBO-dramaserie, bedacht door Aaron Sorkin (The Social Network) en geproduceerd door Sorkin, Scott Rudin en Alan Poul, met afleveringen van zestig minuten. Vijf maanden na het einde van seizoen twee wordt de draad van het verhaal weer opgepakt. Het Newsroom-team – bestaande uit de nieuwslezer (Emmy-winnaar Jeff Daniels), uitvoerend producent (Emily Mortimer) en de nieuwsredactie (John Gallagher Jr., Alison Pill, Thomas Sadoski, Olivia Munn en Dev Patel) samen met hun afdelingshoofd (Sam Waterston) en de CEO van het moederbedrijf (Jane Fonda) – moet de strijd aangaan om de regie over het Atlantis Cable News Network (ACN) te houden. Daarnaast moet het team adequaat reageren als Neal vertrouwelijke documenten ontvangt van een mysterieuze bron in Washington – à la Edward Snowden. Terwijl de zender gedagvaard wordt en geruchten over een vijandige overname de ronde doen, doet het team dubbel zo hard zijn best het nieuws goed te brengen. Dat gaat niet altijd van een leien dakje, in een sterk gedigitaliseerde en zeer competitieve wereld waarin de professionele journalistiek steeds vaker wordt afgetroefd door Instagram en Twitter.

Specificaties
Productiemaatschappij: Warner Home Video, HBO
Acteurs: Jeff Daniels, Emily Mortimer, John Gallagher Jr., Alison Pill, Sam Waterston, Dev Patel
Taal: Engels
Ondertiteling: Nederlands
Audio: Dolby Digital 5.1
Consumentenadviesprijs: € 27,99
Koop deze serie

Bekijk hier de trailer van The Newsroom seizoen 3:

Prijsvraag

Maak kans op het derde seizoen van The Newsroom. Welk personage uit The Newsroom begon ooit als stagiaire bij "News Night"
De prijsvraag is afgelopen.
Vorige aflevering
What Kind of Day Has It Been?
Leuk?
0
Bekijk stemmen

Reacties (4)

avatar_ellocin
15 jul 2015 11:45 -
Ik ken de serie nog niet, wil deze wel graag gaan aanschaffen want alles wat ik er over lees klinkt erg goed.
avatar_pooj
15 jul 2015 11:54 -
Graag meegedaan.
avatar_deaken
16 jul 2015 07:24 -
Seizoen 1 zit er bij mij net op, wat een goeie serie!
avatar_Katz
16 jul 2015 10:40 -
Heel deze serie is gaaf, zou deze graag ernaast willen zitten in de boekenkast:-)