The Newsroom

Drama
Volg deze serie
Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Seizoen 1, Aflevering 6

Bullies

Omdat hij alweer geruime tijd kampt met slapeloosheid besluit Will zijn lang uitgestelde therapieafspraak op te volgen. Wanneer Sloan Elliot moet vervangen tijdens de nucleaire crisis in Japan, dreigt haar fanatieke ondervraging van de woordvoerder van een energiebedrijf uit Tokio haar haar job te gaan kosten. Nadat hij zelf zijn gesprekspartner "hardhandig" heeft aangepakt, begint Will de oorzaken en gevolgen van een bullebakbehandeling te onderkennen.
Gastrollen:
Adina Porter(Kendra James), Chris Chalk(Gary Cooper), David Krumholtz(Dr. Jack Habib), Terry Crews(Lonny Church), Damon Gupton(Sutton Hall), Eve Gordon(Phylis Greer), Yuki Matsuzaki(Daisuke Tanaka), Saemi Nakamura(Translator)
Auteur:
Nog onbekend
Regisseur:
Nog onbekend
Uitgezonden op:
29 juli 2012, 22:00
Reacties (0)
Er zijn nog geen reacties geplaatst
The Newsroom