The Fosters (2013)

8.3 / 10
41 min
Drama
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Alle seizoenen The Fosters verschijnen binnenkort op Videoland

Begin oktober zullen alle vijf seizoenen van de Amerikaanse dramaserie The Fosters (2013) te zien zijn bij Videoland.

The Fosters (2013) werd sinds 2013 uitgezonden door Freeform, maar in 2018 kwam er na vijf seizoenen een einde aan de dramaserie. De serie draait om een multi-etnische familie van pleegkinderen en biologische kinderen die worden opgevoed door twee moeders, Stefanie (Teri Polo, The Bravest Knight) en Lena Foster (Sherri Shaum, Locke & Key). Alle seizoenen van de serie zijn vanaf 5 oktober te bekijken op Videoland.


The Fosters (2013)

Hoewel The Fosters (2013) in 2018 ten einde kwam, verscheen er in 2019 een spin-off van de serie, genaamd Good Trouble. Deze serie draait om de twee dochters Mariana Adams Foster (Cierra Ramirez, Desperate Housewives) en Callie Adams Foster (Maia Mitchell, Mortified)
Vorige aflevering
Where the Heart Is
Where the Heart Is
05x22
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Reacties (7)

avatar_kaarintjee
20 sep 2020 22:47 - 22 sep 2021 04:49
Toffe serie! Het is een van mijn favorieten 😉
Reageer
avatar_GeeEnzo
19 maa 2022 11:55 -
Had fijn geweest, het is een leuke serie die ik gerust nog eens zou hebben willen zien. Helaas niet ondergebracht bij Videoland zoals aangekondigd.
Reageer
avatar_Mandy1966
19 maa 2022 14:22
Dat komt omdat alle seizoenen nu te vinden zijn op Disney+.
Reageer
avatar_GeeEnzo
19 maa 2022 15:19 -
Dank! Ik ga eens kijken naar het totale aanbod bij Disney+. Eens kijken of het de moeite loont en er in dat aanbod niet teveel overlappingen zijn met de overige streamingsdiensten.
Reageer
avatar_GeeEnzo
19 maa 2022 15:44 -
Aanvullend... zojuist een poging gedaan het aanbod aan series op Disney+ te bekijken, maar anders dan bij andere streamingsdiensten kun je bij Disney+ niet even rondkijken en moet er meteen geabonneerd worden. Dat viel me behoorlijk tegen. Daarna gekeken bij andere overzichten FilmTotaal Mijn Serie en zo zijn er nog wel meer, maar daar is het zo onoverzichtelijk (films en series door elkaar of alleen tekst) dat ik het tenslotte maar opgaf.
Reageer
avatar_Tjuz
20 maa 2022 19:17
Ik raad aan om https://www.justwatch.com/nl te gebruiken. Hier kan je een streaming service selecteren en hun complete huidige aanbod zien (ook te filteren met TV of film). Ook kan je zoeken naar een specifieke serie om te zien waar deze beschikbaar is.
Reageer
avatar_GeeEnzo
20 maa 2022 22:34 -
Dank je, dat is een goede tip!
Reageer