The Following

8,0 / 10
44 min
Drama
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

The Following vanaf 29 januari op SBS6

De serie die al een grote naam had voordat er überhaupt een aflevering van was uitgezonden, is op 21 januari dan eindelijk in première gegaan in Amerika. Maar voor de mensen die de series liever bekijken op de Nederlandse televisie is er goed nieuws.

The Following is namelijk vanaf volgende week, op 29 januari, al te zien in Nederland. Kijk volgende week dinsdag dus om 21:30 uur naar SBS6.

Wie niet kan wachten, kan de 21 minuten durende special, welke gisteren uitgezonden is op SBS6, nog terugkijken op de website van SBS6.

Het plot: de beruchte seriemoordenaar Joe Carroll is ontsnapt uit de gevangenis en begint aan een serie nieuwe moorden, de FBI roept agent Ryan Hardy (Kevin Bacon) op om de zaak op te lossen. Hardy was verantwoordelijk voor het oppakken en wegstoppen van Carroll (James Purefoy) negen jaar geleden. Hardy kent hem beter dan wie dan ook. Maar de Ryan Hardy welke Carroll jaren geleden oppakte is niet dezelfde man als vandaag. Hij is zowel fysiek als mentaal veranderd door het vervolgen van deze seriemoordenaar.
Vorige aflevering
The Reckoning
03x15
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (4)

avatar_anonymous
24 jan 2013 10:20 -
Ik ben heel erg benieuwd naar deze serie! En wacht vol spanning. De recensies die ik lees zijn goed!
Reageer
avatar_anonymous
24 jan 2013 11:13 -
De eerste aflevering is zeker de moeite waard! Ben benieuwd naar de rest :)
Reageer
avatar_anonymous
24 jan 2013 12:02 -
Heb van de week de eerste aflevering gezien die op 21 Januari is uitgezonden op de Amerikaanse TV.
In 1 woord? AWESOME!!!!
Een mix van Silence of the lambs, criminal minds en mindhunters all roled in to one..

James Purefoy zet het karakter van serie moordenaar Joe Carroll briljant weg.
Sinister en dark, manipulatie in zijn ergste vorm..
Het hypnotische van een ( intelligente ) Charley Manson, de charme van Ted Bundy en het perverse zieke brein van Hannibal Lecter verpakt in een charismatische professor in de romantische literatuur en je hebt een seriemoordenaar waar rekening mee gehouden dient te worden..

Het karakter van Ryan Hardy ( Kevin Bacon) daar ben ik persoonlijk nog niet helemaal uit.
Te meer omdat Bacon de hoofdrol vertolkt en ik geenszins een fan ben van Kevin Bacon, maar dat is meer een persoonlijk iets..

De serie is dark en sinister en de hartslag die je gedurende de serie hoort is die van Ryan Hardy die na zijn vorige confrontatie met Carroll een mes in zijn hart kreeg en daardoor een pacemaker draagt..
Ik raad een ieder de serie te gaan zien.. hij is geweldig...
Reageer
avatar_4thaarts
29 jan 2013 11:33 -
Zeer goede serie, zondag afl 1 gekeken, wist nog niet dat hij nu op tv zou komen maar ga hem zeker mensen aanraden!
Reageer