The Americans

8,0 / 10
47 min
Drama
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Vierde seizoen The Americans vanaf 28 februari op Netflix

Er is een nieuw seizoen beschikbaar van de televisieserie The Americans bij Netflix. Vanaf nu is daar het vierde seizoen te bekijken.

The Americans (2013) speelt zich af in 1980. Een groep van Sovjet-officieren is opgeleid om autochtone Amerikanen na te bootsen. Zodat ze een spion kunnen worden met een cover zodat zelfs de partner en de familie het niet weten.

De bedenker van deze serie is de Amerikaanse televisieproducer Joe Weisberg, tevens bekend als schrijver van scenario’s voor de series Falling Skies en Damages. The Americans was voor het eerst te zien in januari 2013 op de Amerikaanse zender FX.

In het vierde seizoen krijgen Philip en Elizabeth samen met hun zoon Tuan een nieuwe opdracht. Zij moeten de overgelopen Russisch expert Morozov en zijn gezin onderzoeken.
Vorige aflevering
START
START
06x10
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Reacties (8)

avatar_superpassie9
01 mrt 2018 18:41 -
Hoe komen jullie er bij dat the americans op Netflix staat?
Reageer
avatar_Roeman
01 mrt 2018 20:37
Alle vier de seizoenen staan op Netflix. Ik geb net op Netflix gekeken voor de zekerheid, maar het staat er gewoon op.
Reageer
avatar_superpassie9
01 mrt 2018 23:56
Dat alle VIER de seizoenen er op staan klopt inderdaad, maar de titel van dit nieuwsbericht suggereert dat het VIJFDE seizoen op 28 februari is toegevoegd. Dat is onjuist!
Reageer
avatar_renzoroy
01 mrt 2018 20:43 -
Op de Amerikaanse Netflix staat The Americans niet... dus als je die hebt via een VPN o.i.d., dan kan het kloppen dat je de serie niet vind.
Reageer
avatar_Christophe
02 mrt 2018 12:15 -
Yes! Seizoen 5 kijken :-)
Reageer
avatar_JanWillemK
02 mrt 2018 14:42 - 02 mrt 2018 14:46
"In het vijfde seizoen krijgen Philip en Elizabeth samen met hun zoon Tuan een nieuwe opdracht."
Dit is overigens niet hun echte zoon maar daar kom je snel genoeg achter ;) Hun echte zoon heet namelijk Henry.

Ow, en het 5e seizoen staat inderdaad niet op Netflix! Het 5e seizoen zal (hoogstwaarschijnlijk) pas vanaf Q3 beschikbaar zijn.
Reageer
avatar_renzoroy
02 mrt 2018 15:15
eeuhm...spoiler alert?
Reageer
avatar_Roeman
02 mrt 2018 15:16
Nee, dat is geen spoiler.
Reageer