The Purge

7.4 / 10
42 min
Horror
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

The Purge krijgt tweede seizoen bij USA Network

Het eerste seizoen van de horrorserie The Purge is afgelopen dinsdag beëindigd. Toen was de tiende aflevering te zien. USA Network heeft dinsdag meteen bekend gemaakt dat de serie een tweede seizoen krijgt.

De serie, een coproductie van Blumhouse Television en Universal Cable Productions, is momenteel de best bekeken dramaserie van USA Network.

The Purge speelt zich af in een periode van 12 uur waarin alle misdaden, inclusief moord, legaal zijn. Het eerste seizoen volgt een aantal schijnbaar niet-verwante personages die in een kleine Amerikaanse stad wonen. Terwijl de klok afloopt, worden ze gedwongen rekening te houden met hun verleden terwijl ze ontdekken hoe ver ze kunnen gaan om de nacht te overleven.

James DeMonaco is uitvoerend producent van de serie. USA Network vindt dat hij een meeslepend verhaal heeft neergezet en is verheugd dat er een tweede seizoen zal worden gemaakt.

Vorige aflevering
7:01am
7:01am
02x10
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

Reacties (15)

avatar_renzoroy
07 nov 2018 17:55 -
Natuurlijk wordt dit dan weer wel verlengd, want na 4 films en 1 seizoen hebben we het nog niet gezien natuurlijk.
Reageer
avatar_sharky
10 nov 2018 21:19
Dat is het leuke van films en series je hoef er niet naar te kijken er zijn zat andere.
Reageer
avatar_renzoroy
10 nov 2018 21:48 -
ja, wat minder leuk is en wat ik eigenlijk bedoelde is dat goede en originele series zoals Imposters en Good Behavior gecancelled worden en middelmatige "leuk voor tussendoor" series zoals deze verlengd worden.
Reageer
avatar_sharky
10 nov 2018 23:01 -
Waarschijnlijk waren de kijkcijfers van die series niet goed genoeg.En van deze wel.Dus zijn er genoeg mensen die deze serie wel wat vinden en de andere 2 niet.Zo zit het nu eenmaal in elkaar.
Reageer
avatar_renzoroy
11 nov 2018 00:06
Jaja, je hoeft mij niet uit te leggen hoe het in de serie/film wereld werkt hoor. Bewijst maar weer dat meeste mensen liever naar simpel vermaak kijken, dan naar kwaliteit.
Reageer
avatar_sharky
11 nov 2018 08:15 -
Ok ik wist niet dat ik met een baas van de serie/film wereld te maken had die weet hoe alles werkt.Maar ik denk dat kwaliteit voor elk mens anders is,zou erg saai worden als iedereen dezelfde smaak had.
Reageer
avatar_renzoroy
11 nov 2018 13:06
Baas?? Iedereen weet toch wel dat weinig kijkcijfers 1 van de voornaamste redenen is dat series gecancelled worden. En ja, niet om tof te doen maar ik heb wel aardig wat kennis op filmgebied. Heb ook nog een tijd op een filmschool gezeten dus ik weet wel waar ik over praat. Smaak verschild per mens, kwaliteit niet. Als ik een paar schoenen koop bij de bristol die ik leuk vind, maar na 2 weken weg kan gooien omdat ze kapot zijn is dat slechte kwaliteit. Maar ik vond ze wel leuk (das smaak) Kwaliteit van series kan je bijvoorbeeld zien aan hoe het geschreven, gemonteerd en geregisseerd is, etc etc. Of je een serie wel of niet leuk vind om te kijken heeft op zich niets met de kwaliteit te maken.
Reageer
avatar_sharky
11 nov 2018 13:35 -
Een tijd op een filmschool gezeten dat zegt genoeg,geen wonder dat je graag commentaar lever.Degene die niet kunnen etc.en misschien zijn dezelfde paar schoenen niet kapot gegaan bij een ander die vinden dat dan wel goede kwaliteit.zo kunnen we wel doorgaan.Er zijn genoeg series die aardig geschreven,gemonteerd en geregisseerd zijn en enorm geflopt zijn.kan het nog zo goede kwaliteit zijn als het niet bij mensen in de smaak valt is het einde verhaal.en voor mij ook op dit onderwerp.
Reageer
avatar_renzoroy
11 nov 2018 14:20
Dit soort websites zijn bedoeld voor commentaar en discussies. Btw... ik volg deze zin in je laatste reactie niet helemaal ;)

"Degene die niet kunnen etc.en misschien zijn dezelfde paar schoenen niet kapot gegaan bij een ander die vinden dat dan wel goede kwaliteit.zo kunnen we wel doorgaan".
Reageer
avatar_sharky
11 nov 2018 14:52 -
ik bedoel met degene die niet kunnen.dat als mensen ergens niet in slagen ze super kritisch worden op mensen die er wel in slagen.En natuurlijk is dit soort websites bedoeld voor commentaar en discussies,maar moet het nou zo vaak negatief zijn,je kan ook de positieve kanten bekijken.of tenminste allebei de kanten.Schijnbaar met zoveel films en nu de serie zijn er nog genoeg mensen die dit willen bekijken.
Reageer
avatar_renzoroy
11 nov 2018 15:22
Bijgewerkt op: 11 nov 2018 15:24
Mensen ergens niet in slagen? Gast, je weet verder helemaal niks over mij of wat ik op het moment allemaal doe of heb gedaan en als je mijn commentaar niet wil lezen, lees het dan niet en plaats dan vooral geen reactie. Plus dat er genoeg series zijn waar ik positief over ben.

Btw, toen ik zei dat ik je zin niet helemaal volgde, bedoelde ik dat je zins opbouw niet klopt....
Reageer
avatar_sharky
11 nov 2018 15:50 -
Klinkt erg gefrustreerd en ik dacht dat de website voor iedereen bedoelt was om te reageren en als er genoeg series zijn waar je positief over ben ga die dan kijken en laat de andere series aan andere over.
Reageer
avatar_renzoroy
11 nov 2018 16:15
Ja is ook voor iedereen bedoeld, maar wat ik zei is dat als jij mijn negatieve commentaar niet wilt lezen, dan moet je dat niet doen en DAN moet je niet reageren. Ik ben zeker niet gefrustreerd, ik snap alleen niet waarom ik aan jou een soort verantwoording moet afleggen waarom ik negatief op een nieuwsbericht heb gereageerd. Als mensen alleen maar reacties plaatsen bij series waar ze ontzettend fan van zijn, dan heeft elke serie een dikke 10 en alleen maar positieve berichten, want er mag niks negatiefs geplaatst worden van jou.
Reageer
avatar_sharky
11 nov 2018 16:32 -
Ik zei dus bekijk het van beide kanten zowel positief als negatief.Is het enkel negatief prima kijk naar een andere serie.zeg gewoon het is niet mijn smaak,maar misschien vinden andere mensen het wel wat dan eindig je positief.maar het is best zo er is genoeg over gezegd.
Reageer
avatar_renzoroy
11 nov 2018 16:47
"het is niet mijn smaak,maar misschien vinden andere mensen het wel wat dan eindig je positief":

Ik probeer over het algemeen (niet altijd) mijn mening over een serie wel te onderbouwen. Zowel positief als negatief, maar aan sommige series vind ik geen positieve kant zitten, dus dan wordt het een negatief bericht. :)
Reageer