The Last Kingdom

8,0 / 10
58 min
Avontuur, Historie
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
9
0
Bekijk stemmen

Derde seizoen voor The Last Kingdom?

BBC Two en Netflix hebben besloten om nog een derde seizoen te geven aan de historische dramaserie The Last Kingdom.

In het interview dat MijnSerie hield met hoofdrolspeler Alexander Dreymon kon er nog niets gezegd worden over een mogelijke vernieuwing. Maar nu is de beslissing eindelijk gevallen. Het tweede seizoen eindigde op 4 mei 2017 en in 2018 zullen de fans weten hoe het verder zal gaan met Uhtred, King Alfred en alle andere karakters uit de BBC Two-serie The Last Kingdom.

In het derde seizoen zullen we zien dat Alfred the Great zijn koninkrijk probeert te verdedigen tegen de Vikings. Uhtred zal, geboren als Saxon maar opgevoed als Viking, zijn geboorterecht claimen.

BBC en Netflix hebben het nieuws nog niet officieel bevestigd, maar meerdere bronnen hebben het nieuws gemeld. Het is de bedoeling dat het derde seizoen van The Last Kingdom later in 2018 van start zal gaan bij de BBC.

Is het goed nieuws dat The Last Kingdom is vernieuwd met een derde seizoen.?


Embed from Getty ImagesAlexander Dreymon
Vorige aflevering
Episode 10
Episode 10
04x10
Leuk?
9
0
Bekijk stemmen

Reacties (11)

avatar_Neryn
25 sep 2017 16:53 -
Dit bericht is verwijderd. Hou je aan de regels, dank je wel :)
Reageer
avatar_Neryn
25 sep 2017 22:40
Welke regels en waar kan ik die vinden?
Reageer
avatar_renzoroy
25 sep 2017 23:50
je hebt waarschijnlijk een scheldwoord gebruikt, een geslachtsdeel genoemd (waarschijnlijk beginnend met een K ;) ) of een reactie geplaatst van maar 1 of 2 woorden (dat vinden ze te kort) dan wordt je reactie gewoon verwijderd, zonder dat je daar bericht van krijgt. Heb ik ook al een paar x gehad.
Reageer
avatar_Neryn
26 sep 2017 07:13
Ik heb alleen maar Yes! gezegd. Als dat niet mag, dan moeten ze dat ergens duidelijk aangeven. Ik heb overal gezocht, maar kan nergens regels vinden.
Reageer
avatar_Roeman
26 sep 2017 15:44
Kijk voor de regels onder andere in het weekoverzicht 38.
Reageer
avatar_tweemaalh
25 sep 2017 19:50 -
Goede serie! Zeker blij met dat er een derde seizoen komt. Ik geloof dat de BBC ooit had gezegd dat ze alle boeken van Cromwell in vijf seizoenen wilden verfilmen
Reageer
avatar_KoNijn
27 sep 2017 10:10 -
had voor mij niet gehoeven... ik ben wel klaar met deze serie...
Reageer
avatar_ThomasNL92
28 sep 2017 00:12 -
Goed nieuws om te horen dat het vernieuwd is, maar hoop niet dat het derde seizoen een soort herhaling wordt van seizoen 1.
Reageer
avatar_Symfoton
28 sep 2017 10:45 -
Goede serie. Hoop wel dat een 3e seizoen ons echt iets nieuws gaat brengen.
Reageer
avatar_simonfender
31 mrt 2018 00:02 - 31 mrt 2018 00:02
Voor mij mogen ze er nog 10 series maken: top serie!
Reageer
avatar_depeetpbn
14 aug 2018 15:07 -
Geweldige serie na game of thrones de best
Reageer