9
Jessica Dillema geeft "Teen Wolf - Seizoen 2" een 9.
Geschreven door Jessica Dillema op 5 november 2012.
0
0

Teen Wolf - Seizoen 2

Maandag 13 augustus is de laatste aflevering van Teen Wolf seizoen twee uitgezonden in Amerika. En als seizoen één je aansprak dan zal je nog gelukkiger worden door het kijken van seizoen twee, welke veruit het beste van de twee seizoenen is. Naar seizoen één heb ik persoonlijk met plezier gekeken, ondanks dat de special effects erg lachwekkend konden zijn. De special effects zijn niet beter geworden, maar het tweede seizoen is wel dubbel zo goed als seizoen één.

In dit seizoen kun je veel spektakel verwachten als het aankomt op de relatie van Scott en Allison. In ruil voor het leven van Scott heeft Allison beloofd dat zij hem niet meer zal zien. Maar ook de komst van haar opa zal een behoorlijke druk op hun relatie gaan leggen. Het zal verre van alleen maar romantiek zijn en daar was ik erg blij mee. Ik ben blij dat dit seizoen niet alleen is gaan draaien om hun relatie. In tegendeel zelfs. Lydia, welke vermist raakt in de eerste aflevering, zal een grotere rol gaan spelen en speelt zelfs een cruciale rol in het midden en het einde van het seizoen. Maar wat heeft dit allemaal met de beet van Peter Hale te maken? Een erg vage, maar zeer spannende verhaallijn.

Als je een grote fan bent van Jackson kun je je geluk niet op, want hij zal ook een grotere rol spelen in dit seizoen. Ik wil het spektakel voor de mensen die seizoen twee nog niet hebben gezien niet verpesten, dus ik zal zo vaag mogelijk hierover blijven, maar Jackson gaat een erg spannende rol spelen. Zijn verandering tot weerwolf zal bij hem namelijk niet verlopen zoals bij elke andere weerwolf. Daarnaast zullen drie nieuwe wolven worden geïntroduceerd, allemaal studenten van Beacon Hills High School en onderdeel van Dereks roedel. Vanaf aflevering twee zal je ook te maken krijgen met waar het de rest van het seizoen om draait. Het nieuwe wezen, welke absoluut geen weerwolf is. Een erg interessante toevoeging kan ik je zeggen. Het maakt het verhaal net een puzzel die je moet uitvogelen. Zal deze gemeenschappelijke vijand de familie van Allison en de weerwolven van Beacon Hills naar elkaar toe drijven? En wat is precies het plan van opa Argent nu hij terug is gekomen naar Beacon Hills? Ze houden het spannend tot het einde en de verhaallijn is zeer goed doordacht.

Zoals gezegd is dit seizoen duidelijk het beste seizoen van de twee tot nu toe gemaakte seizoenen van Teen Wolf. Tijdens dit seizoen had ik echt momenten waarop ik heel diep in het verhaal zat en dat opeens de aflevering eindigde. Mij achterlatend met onbegrip over hoe de makers van Teen Wolf het ons aan konden doen om een aflevering zo te laten eindigen. Wat betekend dat de serie dus erg goed is. Ik kon dan ook niet wachten tot de volgende aflevering een week later weer te zien was. De verschillende personages worden verder uitgediept. Er zit een enorm spannende verhaallijn in waarbij je continu op het verkeerde been wordt gezet en je geen flauw idee hebt hoe het gaat aflopen.

Al met al is het tweede seizoen dus zeer geslaagd en dit uit zich dan ook in een derde seizoen van Teen Wolf. Tijdens Comic Con dit jaar is bekend gemaakt dat de show zo populair is dat er een order is geplaatst voor een nieuw seizoen met dubbel zoveel afleveringen als het afgelopen seizoen. Hierin zullen we te maken krijgen met een nieuwe vijand voor Scott en zijn mede wolven. Seizoen drie zal te zien zijn in 2013.
Volg Teen Wolf
The Wolves of War
The Wolves of War