8
Liesbeth de Raaf geeft "Teachers (2016) - Seizoen 2" een 8.
Geschreven door Liesbeth de Raaf op 13 juni 2018.
0
0

Teachers (2016) - Seizoen 2

Eigenlijk was ik op zoek naar een andere serie met de naam Teachers, maar in plaats daarvan kwam ik op Teachers (2016) uit en ik ben daar achteraf erg blij mee. Het is een serie die je vooral niet te serieus moet nemen; dan is het een heerlijke serie om naar te kijken en om te lachen. Teachers (2016) wordt gemaakt door de komediegroep The Katydids en dat kan je merken aan de grote lading comedy en talent. Het is grappig om te zien hoe de groep Katydids met zoveel verschillende karakters bij elkaar de grappigste resultaten teweegbrengt. De dames van Katydids hebben twee belangrijke dingen met elkaar gemeen, namelijk hun naam waarbij er bij iedereen een versie met Kate inzit en hun liefde voor humor.

Er breekt een nieuw schooljaar aan in Teachers (2016) en zo gaan de avonturen van de leraressen Caroline Watson (Kate Lambert, Master of Inventions 2012), Chelsea Snap (Katy Colloton, The Scarapist 2015), Deb Adler (Kathryn Renée Thomas, The Katydogs 2013), Cecilia Cannon (Caitlin Barrow, The Real Housewives of Shakespeare 2016), AJ Feldman (Cate Freedman, All About Nina 2018) en Mary Louise Bennigan (Kate O'Brien, Dog Moms 2016) verder. In seizoen twee krijgen de juffen tevens versterking van de stoere beveiligingsagent Frank Humprey (Richard T. Jones, Criminal Minds 2017).

© TV Land

Teachers (2016) is een comedyserie die het wel en wee van een aantal juffen op een school vertelt, om daarbij het schoolhoofd Principal Pearson (Tim Bagley, Will & Grace) niet te vergeten, want die heeft heel wat te stellen met de juffen. Er gebeurt van alles, maar dan uiteraard allemaal wel op een komische manier. Seizoen één werd netjes afgesloten zonder cliffhangers en seizoen twee draaft dan ook op dezelfde grappige manier verder. Seizoen twee gaat zelfs nog een paar gekke stapjes verder; zo gaan ze terug in de tijd, er wordt gevochten voor vrouwenrechten, onverwachte liefdes bloeien op, ze gaan allemaal zingen en sommige leraressen moeten echt afzien om hun geliefde vak uit te kunnen blijven voeren. Een aantal van deze gebeurtenissen speelt zich zelfs allemaal binnen één aflevering af!

De comedygroep 'Katydids' is nog lang niet klaar met Teachers (2016) dus de seizoenen zullen gewoon blijven komen net zoals nieuwe schooljaren dat doen. Ik verwacht geen speciale hoogstandjes van de volgende seizoenen, maar gewoon dezelfde humor die we gewend zijn van de lieftallige dames. Ik zit er in ieder geval klaar voor!
Volg Teachers (2016)
Wedded Miss
Wedded Miss