8.5
Frederika Reihs geeft "Rizzoli and Isles - Seizoen 6 (DVD)" een 8.5.
Geschreven door Frederika Reihs op 25 november 2016.
3
0

Rizzoli and Isles - Seizoen 6 (DVD)

De DVD van seizoen 6 is weer even stijlvol als alle andere seizoenen. Zoals altijd ziet Isles (Sasha Alexander, NCIS) er weer perfect uit, en Rizzoli (Angie Harmon, Living Proof) gaat weer voor de professionele en comfortabele stijl. Ik vind het heel leuk hoe ze de combinatie van deze twee sterke vrouwen elk seizoen weer zo goed afbeelden. Ze laten zien hoe verschillend ze zijn, maar ook hoe ze elkaar perfect aanvullen. Dit is ook precies wat je dit seizoen weer heel sterk ziet terugkomen. Ze werken ook dit seizoen weer perfect samen om misdaden op te lossen.

Rizzoli & Isles
© TNT

Seizoen 6 is een seizoen dat heel persoonlijk met de hoofdrolspelers te maken heeft. De misdaden zijn voornamelijk gericht op Rizzoli en Isles zelf. Samen komen ze voor hete vuren te staan met een ontzettend spannende cliffhanger op het einde. Dit seizoen is Rizzoli het doelwit van verschillende achtervolgers, maar de grootste daarvan laat zich niet te pakken krijgen. Diegene doet er alles aan om Rizzoli te raken en doet dit voornamelijk door haar vrienden pijn te doen. Zo komt Isles door een vals telefoontje zwaar in de problemen en heeft Angela Rizzoli (Lorraine Bracco) nog meer reden om bezorgd te zijn dan anders.

In dit seizoen zien we ook een nieuw personage in Rizzoli & Isles, namelijk Kent Drake (Adam R. Sinclair). Met zijn geweldige Schotse accent is hij echt de charmeur van dit seizoen en hij probeert daarmee ook wel eens onder vervelende klusjes uit te komen. Maura weet hier goed doorheen te kijken, maar met liefde helpt ze hem dan weer wel om te groeien in zijn werk.

Op de DVD staat ook een heel leuke bonus over de rode draad van dit seizoen; de mysterieuze persoon achter alle ellende van Rizzoli & Isles. Wie is nu verantwoordelijk voor alle misdaden waar zij het doelwit van waren? Wie is die schaduw die ze het hele seizoen achtervolgt? Ik weet in ieder geval dat ik niet kan wachten op het nieuwe seizoen!

Rizzoli & Isles
© TNT
Volg Rizzoli & Isles