Revolution

7.7 / 10
43 min
Drama, Sciencefiction
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Maak kans op het eerste seizoen van Revolution

Vanaf 26 maart is het eerste seizoen van Revolution verkrijgbaar op dvd. MijnSerie geeft maar liefst 3 dvds weg.

Hoe kun je winnen?
Simpel! Doe mee aan de prijsvraag die onderaan dit nieuwsbericht staat of op de homepage.

Eerste seizoen van Revolution
Wanneer de jonge Danny Matheson (Graham Rogers) ontvoerd wordt door militieleiders, zint zijn oudere zus Charlie (Tracy Spiridakos) op wraak. Om haar jongere broertje uit handen van de militieleiders te bevrijden gaat Charlie, gewapend met een dodelijke kruisboog, samen met haar oom Miles (Billy Burke) en een bende rebellen op zoek. In hun zoektocht moeten ze heel wat gevaren trotseren en komen ze oog in oog te staan met de vijandige militie. Gaat het Charlie en Miles lukken om de militie te verslaan, de familie te herenigen en de macht terug te leggen bij het volk?
Meer informatie

Specificaties
Productiemaatschappij : Warner Home Video
Acteurs : Billy Burke, Elizabeth Mitchell, Tracy Spiridakos, Giancarlo Esposito, Zak Orth, David Lyons
Taal : Engels
Audio : Dolby Digital 5.1
Consumentenadviesprijs: € 39.99
Koop deze serie

Trailer eerste seizoen Revolution:

Prijsvraag

Maak kans op het eerste seizoen van Revolution. Waar werkte Aaron Pittman, voordat de stroom uitviel in de serie Revolution?
De prijsvraag is afgelopen.
Vorige aflevering
Declaration of Independence
Declaration of Independence
02x22
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (12)

avatar_HiMyNameIsJoey
26 mrt 2014 12:00 -
Ik ben benieuwd!
Reageer
avatar_pooj
26 mrt 2014 12:15 -
Super serie, ik was er dol op.
Reageer
avatar_anonymous
26 mrt 2014 14:11 -
Ik ben al eerder gewezen op deze serie, dus hij staat zeker op mijn lijstje "nog zien" series...
Reageer
avatar_Olga2000
26 mrt 2014 14:13 -
Die heeft hoogtepunten en wat dieptepunten... ergens rond aflevering 11 van eerste seizoen vond ik verhaal zooooo saai... en toen een paar afleveringen later werd het spannender en spannender... Nu zit ik ergens rond aflevering 16 van seizoen 2. 1 t/m 15 van seizoen 2 vond ik ook spannend en de laatste paar afleveringen vond ik ook een beetje aan saaie kant... ik hoop dat seizoen finale weer knallen zal worden!!! :-)
Reageer
avatar_anonymous
26 mrt 2014 19:17 -
Lijkt mij een hele vette serie! Wil ik zeker gaan zien.
Reageer
avatar_kvh12345
26 mrt 2014 21:15 -
echt geweldige serie ben nog steeds aan het wachten tot het vernieuwd word voor een 3de seizoen
Reageer
avatar_kvh12345
27 mrt 2014 23:02 -
#RenewRevolution
Reageer
John Doe
antonie koning (gast)
28 mrt 2014 14:55 - 31 mrt 2014 11:15
google
Reageer
avatar_anonymous
28 mrt 2014 14:59 -
Ik ben benieuwd en doe graag mee
Reageer
avatar_anonymous
28 mrt 2014 23:52 -
Geweldige serie, ik doe mee!
Reageer
avatar_anonymous
29 mrt 2014 18:18 -
Monroe :)
Reageer
avatar_anonymous
31 mrt 2014 11:13 -
Een geweldige prijsvraag, ik doe graag mee :)
Reageer