Ravenswood

7.3 / 10
43 min
Drama
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Slecht nieuws voor Ravenswood

Ravenswood, de ABC spin-off serie van Pretty Little Liars, is gecanceld. De laatste aflevering eindigde op 4 februari met een cliffhanger.

Uitvoerend producent Joseph Dougherty zei eerder deze maand in een interview: “We denken aan de toekomst op zowel korte als lange termijn. Het was een erg interessante ervaring om deze specifieke show te doen, het uitbrengen zoals we gedaan hebben en ons realiseren dat we het misschien te vroeg af hebben gescheiden van Pretty Little Liars. We zouden ze in de toekomst toch iets dichter naast elkaar willen zien.”

Of Tyler Blackburn terug zal keren naar Pretty Little Liars is nog niet bekend.
Vorige aflevering
My Haunted Heart
01x10
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (7)

avatar_KoNijn
17 feb 2014 10:42 -
Jammer, vond het leuke serie.
Reageer
avatar_ELSimpatico
17 feb 2014 11:53 -
Best jammer maar was wel verwacht, goede cast maar verhaallijn was heel anders dan bij PLL
Reageer
avatar_jan56
18 feb 2014 20:59 -
zonde, weer een serie welke zonder enig einde gecancelled wordt

dit maakt het kijken naar een serie niet aantrekkelijk want je weet nooit of je naar een open einde gaat en uiteindelijk voor niets heb zitten kijken
Reageer
avatar_Fija
19 feb 2014 00:41 -
Was een redelijke serie maar ik vond het minder pakkend als PLL. Ik hoop zo dat Tyler Blackburn terug komt naar PLL. Het is een zeer ontwikkeld personage. Zonde om weg te gooien. Plus het liefdesverhaal tussen Hanna en Caleb is erg meeslepend.
Reageer
John Doe
Xaviera (gast)
19 feb 2014 21:58 -
Nou lekker dan. Zit je net in een verhaal, kapt de serie er mee. Vind het wel jammer vond het een leuke serie.
Reageer
avatar_Chantal1981
21 feb 2014 10:17 -
Ik vind het ook erg jammer. Ik vind het ook een erg leuke serie. Spannend vooral ...
Reageer
avatar_mootjeb
04 mrt 2014 22:14 -
Redelijk niet echt sterk! PLL is veel beter.
Reageer