7.5
Frederika Reihs geeft "Pretty Little Liars - Seizoen 7 (DVD)" een 7.5.
Geschreven door Frederika Reihs op 23 januari 2018.
1
0

Pretty Little Liars - Seizoen 7 (DVD)

Na 7 seizoenen Pretty Little Liars is eindelijk het einde van -A in zicht. Wie is nu weer degene die de meiden chanteert, bedreigt en alles lijkt te weten over ze? Na een spannende cliffhanger van seizoen 6 wil iedereen natuurlijk weten hoe het afloopt met Hanna. Dit 7e seizoen is direct het laatste seizoen, alle twijfel over -A zal nu voor eens en altijd weg zijn.

Pretty Little Liars
© Freeform

De laatste twintig afleveringen van deze serie zetten zeker weer een spannende toon. Het valt niet te ontkennen dat, na meerdere -A's de makers toch weer een nieuwe slechterik kunnen ontdekken om mee te spelen. Helaas valt voor mij deze laatste wel erg uit de toon ten opzichte van de eerdere. Het voelt nogal als een flauwe uitkomst om er nog maar een seizoen aan te maken. Gelukkig zetten Spencer, Hanna, Aria, Emily en Allison nog een laatste krachtige verhaallijn neer.

In dit seizoen sluiten ze voor het eerst een hoofdstuk van de nieuwe uber -A duidelijk af. Niet alleen wordt -A ontdekt, maar aan de hand van flashbacks wordt ook duidelijk hoe -A dit keer de meiden kon bedreigen, saboteren, en natuurlijk al hun geheimen kon weten.

Wat deze show voor mij vooral tot een succes heeft gemaakt, wat nog steeds heel duidelijk te zien is in seizoen 7, is de combinatie van mysterie, tienerdrama en moord. Deze mysterieuze uitstraling en een groep tieners die nergens voor terug deinst en hoewel ze al zoveel slechts hebben gezien nog steeds gaan voor die relaties en die vriendschappen, dat maakt het voor mij een geweldige show. Iets unieks dat nergens anders terug te vinden is en dat me elk seizoen weer blijft aantrekken, hoe vreemd het verhaal ook wordt.

Pretty Little Liars
© Freeform

De DVD van seizoen 7 van Pretty Little Liars bevat vele bonussen. Deze extra's die alleen op de DVD te vinden zijn laten meer zien over onder andere Mary Drake, Hanna en Calab, en enkele verwijderde scènes. Vooral achter de schermen bied deze DVD heel veel leuke extra's die je als Pretty Little Liars fan zeker niet wil missen en die je meer laten zien over de mannen in Pretty Little Liars.
Volg Pretty Little Liars
Til DeAth Do Us PArt
Til DeAth Do Us PArt