9
anonymous geeft "One Tree Hill - Seizoen 4" een 9.
Geschreven door anonymous op 8 Mei 2015.
0
0

One Tree Hill - Seizoen 4

One Tree Hill is absoluut een van mijn favoriete series. Alhoewel de tieners zich niet gedragen als tieners, er opmerkelijk veel drama in de serie zit en het verhaal niet altijd geloofwaardig is, neem ik dat allemaal voor lief.

Seizoen 3 van One Tree Hill eindigde met een knaller. Nadat Haley (Bethany Joy Lenz, Dexter) en Nathan (James Lafferty, Oculus) ‘opnieuw’ zijn getrouwd, krijgen Rachel (Danneel Ackles, Fired Up!) en Cooper (Michael Trucco, Next) een auto-ongeluk. Ze rijden met de limousine van een brug af. Nathan en Haley zaten in de auto die ze tegemoet reed en Nathan besluit heldhaftig het water in te springen om zijn oom Cooper en Rachel te redden. Maar Nathan komt niet boven en daarmee eindigde het seizoen.

Seizoen 4 pakt meteen op waar ze gebleven waren. Nathan en Rachel zijn in orde, alleen Cooper ligt in coma. In de laatste aflevering van seizoen 3 was ook te zien dat er iemand zwanger is, maar wie dat is, werd niet verteld. In de eerste aflevering van seizoen 4 komt Lucas (Chad Michael Murray, A Cinderella Story) erachter dat zijn moeder zwanger is van zijn oom Keith en hij wil Karen (Moira Kelly, A Smile as Big as the Moon) helpen tijdens haar zwangerschap. Over babynieuws gesproken: in de loop van de serie komt er weer een babyroddel de wereld in. Het gerucht gaat dat Brooke (Sophia Bush, John Tucker Must Die) zwanger is, maar het blijkt om iemand anders te gaan.

Maar als je denkt dat dit al het drama is dat gaat komen, heb je het helemaal mis. Zo is er iemand die een broer blijkt te hebben, krijgt iemand anders geldproblemen en zijn er weer bezoeken aan het ziekenhuis. Geen enkele aflevering van One Tree Hill is saai. Alhoewel One Tree Hill een serie is, komt het vaak soap-achtig over. De hoeveelheid drama in een aflevering zou soms wel iets minder mogen. Gelukkig blijft het in seizoen 4 wel weer lekker om romantiek draaien, waardoor ik iedere aflevering weg zwijmel op de bank.

Tijdens het wegzwijmelen bij de romantische scènes ben ik iedere keer weer dankbaar dat het goed gaat tussen Nathan en Haley. Seizoen 2 vond ik verschrikkelijk, puur en alleen omdat het maar niet wilde vlotten tussen mijn favoriete tv-stel. In seizoen 4 gebeurt er natuurlijk weer genoeg tussen de twee tortelduifjes, maar wanneer Haley groot nieuws heeft voor Nathan, dat hun leven zal veranderen, maakte ik me toch wel even zorgen. Gelukkig hoefde ik me niet te lang zorgen te maken.

Seizoen 3 eindigde met een knaller, seizoen 4 daarentegen heeft een happy end. De personages vieren dat de middelbare school voorbij is en dat ze hun volwassen leven tegemoet gaan.
Volg One Tree Hill
One Tree Hill