Nightflyers

6.7 / 10
43 min
Sciencefiction
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Geen tweede seizoen voor Syfy-serie Nightflyers

Nightflyers is een Amerikaanse sciencefictionserie van de zender Syfy, die hier bij Netflix te zien is. De serie ging in de VS in première in december 2018.

Syfy heeft besloten dat er geen tweede seizoen komt. De bemanning van een onderzoeksruimteschip gaat in Nightflyers op een missie om een mysterieus buitenaards schip te vinden. De serie is gemaakt op basis van de novelle van George R.R. Martin.

De kijkcijfers blijken nogal tegen te vallen, ondanks de stunts en speciale effecten in de serie. De opties op de cast zijn inmiddels verlopen en David Ajala, een van de hoofdrolspelers, gaat alweer aan de slag bij CBS-pilot Under the Bridge. Het eerste en tevens laatste seizoen van Nightflyers is sinds 1 februari te zien bij Netflix.

Vorige aflevering
All That We Have Found
All That We Have Found
01x10
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (6)

avatar_JanWillemK
20 feb 2019 16:59 -
Deze serie was ook gewoon niet goed genoeg.
Zo zie je maar weer dat een serie die gelinkt is aan George R.R. Martin niet per se goud hoeft te zijn. Al heeft dit uiteraard meer te maken met Syfy dan met George R.R. Martin...

Syfy valt me laatste jaren echt zwaar tegen. Series worden niet best gekeken maar dat komt dan weer omdat mensen toch al te weten dat de serie zal worden gecanceld i.v.m. tegenvallende kijkcijfers.
Reageer
avatar_renzoroy
20 feb 2019 18:04
Ik vind syfy laatste tijd best wel aardige series hebben, is alleen jammer dat er veel gecancelled worden. Channel Zero en Blood Drive waren leuke series, maar zijn beide helaas gecancelled (vooral Blood Drive vind ik echt jammer :( ). Van Helsing is ook wel leuk.
Reageer
avatar_Tjuz
20 feb 2019 18:23
Happy! was fantastisch, en The Expanse is ook zeker een goede serie. Ik heb ook veel goeds gehoord over 12 Monkeys.
Reageer
avatar_renzoroy
20 feb 2019 18:52
Happy is ook leuk idd :). The Expanse is nu van Amazon, maar die heb ik nooit gekeken.
Reageer
avatar_JanWillemK
20 feb 2019 19:56
Bijgewerkt op: 20 feb 2019 19:56
De series zijn niet allen slecht nee. Ik heb afgelopen jaren echt genoten van 12 Monkeys.
Maar goed, wel het constante gecanceld van de meeste series na 1 of 2 seizoenen irriteert mensen uiteraard. Ze hebben nu al de reputatie dat nieuwe series snel gecanceld worden.

Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan The CW. Die cancelen de series ook niet terwijl de kijkcijfers steeds minder worden.

Ik baal er nog steeds van der Ascension geen vervolg had gekregen!
Reageer
avatar_Tjuz
20 feb 2019 21:22
The CW is daar zeker een stuk beter in. Het is wonderbaarlijk dat Crazy Ex-Girlfriend het tot een vierde seizoen heeft kunnen redden! Ik ben ook zeer blij dat ze Jane the Virgin een laatste seizoen hebben gegeven, en niet op een cliffhanger hebben gecanceld.
Reageer