Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

The CW vernieuwt, hernieuwt en cancelt

The CW heeft maar liefst zeven series vernieuwd voor het 2017-2018 seizoen. De series die vernieuwd worden zijn; Arrow (seizoen 6), Crazy Ex-Girlfriend (seizoen 3), DC's Legends of Tomorrow (seizoen 3), Jane the Virgin (seizoen 4) Supergirl (seizoen 3), Supernatural (seizoen 13) en The Flash (2014) (seizoen 4).

Tijdens de Television Critics Association perstour in Pasadena zei Mark Pedowitz, president van The CW, het volgende: “De laatste paar seizoenen heeft The CW een schema van bewezen series opgebouwd van DC superhelden, tot kritisch toegejuichte komedies tot sciencefictiondrama’s. Vroege vernieuwing van deze zeven series zorgt ervoor dat de producenten al vroeg vooruit kunnen plannen voor het volgende seizoen, en geeft ons een solide basis voor het volgende seizoen, met originele gescripte series die over het hele jaar kunnen worden uitgerold.”

Welke serie wordt er dan hernieuwd? Constantine is nieuw leven ingeblazen bij CW Seed als een animatieserie die in het seizoen van 2017-2018 in première zal gaan. Het zal gaan om vijf of zes 10 minuten durende afleveringen en deze worden ingesproken door Matt Ryan, die in de originele NBC serie een hoofdrol speelde. Deze serie werd na één seizoen gecanceld bij NBC.

En hoe zit het met de series die niet op de bovenstaande lijst voorkomen? Van Reign (2013) en The Vampire Diaries is reeds officieel bekend gemaakt dat deze series gecanceld zijn. Maar over The 100, The Originals en iZombie is nog geen woord gerept. Ook Riverdale, de serie die net in première is gegaan, wordt nog niet genoemd.

Zoals het er nu uitziet zullen Frequency en No Tomorrow niet terugkeren voor een tweede seizoen, hoewel het nog steeds niet officieel bekend is gemaakt. Maar ze zullen volgens Pedowitz niet vertrekken zonder een soort van afsluiting. Ook zijn de wonderen de wereld nog niet uit en kan The CW opeens besluiten om deze twee series toch te vernieuwen. We houden het nieuws omtrent alle The CW-series nauwlettend in de gaten.

Zijn al deze beslissingen van The CW terecht?


Wordt The Originals wel vernieuwd nu The Vampire Diaries niet zal terugkeren in 2017-2018?
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

Reacties (11)

avatar_thoontje
09 jan 2017 11:58 -
Vind de serie Frequency wel goed eigenlijk
Reageer
avatar_winthoos
09 jan 2017 12:05
Kwam verkeerd terecht.

Ik ook. Dus hopelijk komt er een tweede seizoen.
Reageer
avatar_JanWillemK
09 jan 2017 12:57 - 09 jan 2017 15:05
Ik raak een beetje uitgekeken op The CW. Alle superhelden series van The CW heb ik al opgegeven en Supernatural begint me toch eigenlijk wel te vervelen. Geef mij Mark Pellegrino maar als Lucifer en geef zowel Misha Collins (Castiel) & Mark Sheppard (Crowley) een vaste rol. Dat zal de fans een stuk blijer maken. De verhaallijn is dit seizoen ook niet boeiend. Leuk Lucifer achtervolgen die helemaal geen plannen heeft om ook maar iets boeiends te gaan doen...

The Originals zal denk ik nog wel vernieuwd worden maar lang gaan ze het niet volhouden. De kijkcijfers worden elk jaar ook minder. Ten opzichten van toen de serie begon zijn de kijkcijfers gehalveerd van 2 naar 1 miljoen.
Reageer
avatar_winthoos
09 jan 2017 13:26
Raak ook een beetje uitgekeken op die lange series.
Reageer
avatar_Dore
09 jan 2017 13:27 -
Jammer dat ze van Arrow zo'n bagger serie hebben weten te maken. Die mogen ze van mij ook wel cancellen. Niveau van eerste seizoenen halen ze bij lange na niet meer.
Reageer
avatar_winthoos
09 jan 2017 13:35 -
Ieder zo zijn ding.
Reageer
avatar_KoNijn
10 jan 2017 09:26 -
Ik hoop wel dat the 100 vernieuwd wordt, vind ik beter dan de DC's heroes series..
Reageer
avatar_hero88
11 jan 2017 04:02
idd ik ben net bij seiz. 2 en is sonde als ze zoude stoppen!
Reageer
avatar_anonymous
30 jan 2017 21:26 -
Reign officieel gecanceld? seizoen 4 start 10-02-2017
Reageer
avatar_tweemaalh
30 jan 2017 21:41
Het vierde seizoen zal gelijk het laatste zijn.
Reageer
avatar_xlucasverbunt
23 feb 2017 14:33 -
Vind Frecuency heel goed, maar nu ik de seizoensfinale heb gezien, kan ik wel genoegen nemen met één seizoen. Het was een mooi einde!
Reageer