Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
9
0
Bekijk stemmen

Stem nu op jouw favoriete series in de Serie van het jaar verkiezing 2019!

Vandaag is het zover! De Serie van het Jaar Verkiezing 2019 is begonnen. Vanaf vandaag t/m maandag 3 februari kun jij stemmen op jouw favoriete series van 2019 in vijftien verschillende categorieën.

Hoe werkt het?
Allereerst klik je op de grote groene knop onderaan dit bericht. Of de knop bovenaan je dashboard (ingelogde homepage). Of op de knop in de MijnSerie app*. Vervolgens kom je terecht in de stemmodule. Je kunt voor alle vijftien categorieën één stem uitbrengen op één van de genomineerde series. Hoe we aan deze nominaties komen heb je kunnen lezen in de columns die de afgelopen 14 dagen online zijn verschenen. De columns staan ook allemaal onderaan de stemmodule zodat je het rustig nog even na kunt lezen.

* Stem je via de app? Zorg er dan voor dat je de nieuwste update op je mobiel hebt.

Is jouw favoriete serie niet genomineerd in een categorie? Dan kun je er alsnog op stemmen door een wildcard inzetten*. Je kunt dan een serie naar eigen keuze kiezen. Deze moet wel aan de volgende voorwaarden voldoen; minstens één aflevering van de serie is in 2019 uitgezonden, en de serie moet natuurlijk in het genre vallen**. Je hoeft niet in elke categorie een stem uit te brengen en mocht je je later nog bedenken, je kunt t/m maandag 3 februari je stemmen nog wijzigen. Als je klaar bent met stemmen kom je op je overzichtspagina terecht die je kunt delen met je vrienden om te laten zien welke series jij de beste van 2019 vond.

* Bij de twee nieuwe categorieën, beste acteur en beste actrice, is het niet mogelijk om een wildcard in te zetten.
** Probeer je een serie als wildcard toe te voegen maar lukt het niet? Dan kan het zijn dat deze serie niet aan het genre is gekoppeld. Ben je het hier niet mee eens? Laat het ons dan weten, dan gaan we ernaar kijken.

En dan?
Dan moet je nog even wachten. Maandag 10 februari komt de uitslag online te staan. Ook vertellen we dan wie de prijzen gewonnen hebben want door te stemmen maak je kans op de volgende prijzen:
• 3 x DVD pakket t.w.v. € 100,-
• 10 x Premium account op MijnSerie t.w.v. € 24,95

Allemaal heel veel succes en plezier met stemmen. Moge de beste series winnen!

Groetjes,

Het MijnSerie team

Stem op de serie van het jaar 2019
Leuk?
9
0
Bekijk stemmen

Reacties (10)

avatar_JanWillemK
06 jan 2020 12:31 -
Ik kan als wild-card optie 'The Man in the High Castle' niet vinden bij de categorie 'Beste sci-fi serie'. Balen!
Reageer
avatar_Lange
06 jan 2020 12:45
Het is nu wel mogelijk
Reageer
avatar_JanWillemK
06 jan 2020 17:23
Bedankt! Ik had nog even gekeken bij TheTVDB maar daar staat de genre ook niet tussen. Raar.
Reageer
avatar_JanWillemK
07 jan 2020 09:24
Ik kan 'The Man in the High Castle' nog niet kiezen.
Tevens kan ik 'The Witcher' niet kiezen bij de categorie 'Beste nieuwe serie'.
Reageer
avatar_Lange
07 jan 2020 09:39
Er zat een foutje in het selecteren van de wildcards opties in het cms. Hij pakte te categorieën nog van vorig jaar. hierdoor was het niet mogelijk om the man in the high castle en the witcher niet te selecteren. Dit is nu wel mogelijk!
Reageer
avatar_TnTNL
06 jan 2020 14:18 -
Jammer dat we geen wild-card konden doen voor acteur/actrice. Mijn genomineerde stond er helaas niet bij en vond de keuze al gelimiteerd...
Reageer
avatar_Roeman
06 jan 2020 14:27
Bijgewerkt op: 06 jan 2020 14:28
Helaas kun je het nooit iedereen naar zijn zin maken. Ik had wel 150 acteurs m/v kunnen nomineren en dan zat die ene er wellicht toch net niet bij.

Misschien doen we er volgend jaar wel tien. Of kan er dan technisch gezien wel een wildcard komen.
Reageer
avatar_Hodja
06 jan 2020 14:23 -
Ik heb gestemd, maar zoals altijd is mijn keus beperkt omdat ik het grote deel nog niet gezien heb, wacht bewust tot series af zijn meestal :)
Dus echt realistisch is het niet in mijn geval.
Reageer
avatar_BlackBiker
06 jan 2020 14:27 -
Ik kwam er achter dat ik vorig jaar GEEN ENKELE serie heb gevolgd waar geen Engels of Nederlands in werd gesproken ("Belter" tel ik dan even niet mee ;-))
Die categorie heb ik daarom blanco moeten stemmen. Voor de rest ben ik er aardig uitgekomen.

Bij beste nieuwe serie is overigens The Witcher niet als wildcard te kiezen.
Maar See vond ik minimaal net zo goed, dus heb ik die gekozen.
Reageer
avatar_Tamino2502
11 jan 2020 19:40 -
Ik heb in alle categorieën gestemd op een genomineerde serie. Dus geen wildcards voor mij dat was wat minder gedoe.

In veel categorieën heb ik niet alle series gezien maar heb ik gestemd op wat voor mijn gevoel het beste is.

Mijn grote winnaar is hierdoor GOT omdat het wel een van de succesvolste series is dat stopt en ze verdienen de awards.
Reageer