Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Serie van het jaar verkiezing 2021; poll maart 2021

Sinds 2012 houdt MijnSerie elk jaar een serie van het jaar verkiezing. Onze fantastische schrijvers nomineren elk jaar tien series in vijftien categorieën. Maar elk jaar is er altijd wel een categorie waar de stemmer niet tevreden over is.

En hoewel de lezer van MijnSerie series mag nomineren is dat toch niet helemaal genoeg. Nu hebben we bedacht om elke maand een poll uit te brengen waarin er gestemd kan worden op vijftien series die in die betreffende maand zijn uitgekomen of in première zijn gegaan. Deze gegevens zullen wij verzamelen en meenemen in de nominaties aan het einde van het jaar.

Maart 2021;

Caïd - nieuw
Country Comfort - nieuw/komedie
Debris -nieuw/sciencefiction
Déjà-Vu -nieuw/Nederlands-Vlaamstalig
The Flash (2014) - superhelden
Generation - nieuw/komedie
Genius - beste
Good Witch - fantasy
Invincible - nieuw/animatie
Isabel - nieuw /mini
Marvel's The Falcon and the Winter Soldier - nieuw/superhelden
Mayans MC (2018) - misdaad
Sky Rojo - nieuw/misdaad/niet Engelstalig
The One - nieuw/sciencefiction
TRECX - nieuw/komedie/Nederlandstalig

Elke maand vragen wij welke van de vijftien series jij zou nomineren. De mogelijke categorie staat ernaast. Mocht er niets bijzitten deze maand, dan wellicht de volgende maand. Aan het einde van het jaar zullen we de lezer uiteraard ook weer vragen welke serie(s) een nominatie verdient.

De drie beste van elke maand zullen de volgende maand in de nieuwe poll worden gepubliceerd.

De drie beste van februari was een zeer spannend tot het laatste moment. Maar uiteindelijk is dit na vele stemmen, daarvoor hartelijk dank, de uitslag geworden.

1. Clarice

2. Superman & Lois

3. Behind Her Eyes


Je kunt de hele maand april je stem uitbrengen.

Prijsvraag

Serie van het jaar verkiezing 2021 poll maart 2021
De prijsvraag is afgelopen.
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Reacties (12)

avatar_Tamino
01 apr 2021 13:22 -
Sky rojo of Déjà-Vu
Reageer
avatar_BlackBiker
01 apr 2021 15:20 -
Debris!
Leuker dan verwacht. Elke week een nieuw stuk puin van een alien ruimteschip dat op Aarde valt. En elk stuk puin (debris) heeft weer een andere vreemde eigenschap en beïnvloed de omgeving op een andere manier.
En het overall verhaal (de mythologie) begint zich ook te ontwikkelen.
Een aanrader voor wie van mysterieuze SF series houdt.
Reageer
avatar_tweemaalh
01 apr 2021 18:37 -
Ik heb nu de eerste drie afleveringen van Invincible gezien en ik moet zeggen, dat smaakt naar meer.
Reageer
avatar_IsabelZuidema
02 apr 2021 09:49 -
Mijn stem gaat naar The Flash
Reageer
avatar_ellenvangenechten10
03 apr 2021 08:44 -
Ik mis de Irregulars in dit lijstje! :)
Reageer
avatar_eagleye
05 apr 2021 20:08 -
De enige serie die ik van de lijst heb gezien is Debris. Tot n u toe best aardig maar ik heb er te weinig van gezien om deze serie te nomineren. Wat in de lijst zeker niet had misstaan is de Engelse serie Unforgotten.
Reageer
avatar_Mandy1966
06 apr 2021 00:09
Unforgotten is in februari begonnen en toen werd het ook pas bekend gemaakt. Helaas was het toen al te laat voor de lijst.
Reageer
avatar_Linda60
05 apr 2021 20:17 -
Waar kan ik stemmen?
Reageer
avatar_Mandy1966
06 apr 2021 00:05
Onderaan het stuk. Je moet wel ingelogd zijn.
Reageer
avatar_Linda60
12 apr 2021 12:10
Niet in de app?
Reageer
avatar_Mandy1966
12 apr 2021 12:49
Nee, in de app is het (nog) niet mogelijk om te stemmen. Maar er wordt aan gewerkt en met de lancering van de nieuwe app is het wel mogelijk. Voor nu kun je dus alleen stemmen via de website.
Reageer
avatar_Mvandormolen
15 apr 2021 11:47 -
Debris is spannend , verrassend en doet je fantaseren over de mogelijk en onmogelijkheden van wetenschap. Het doet me erg aan de serie Fringe denken . Ik hoop dat het net zo interessant blijkt te zijn want van die serie heb ik erg genoten.
Reageer