Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
11
0
Bekijk stemmen

Stem nu op jouw favoriete series in de Serie van het jaar verkiezing 2020!

Vandaag is het zover! De Serie van het Jaar Verkiezing 2020 is begonnen. Vanaf vandaag t/m maandag 1 februari kun jij stemmen op jouw favoriete series van 2020 in vijftien verschillende categorieën.

Hoe werkt het?
Allereerst klik je op de grote groene knop onderaan dit bericht. Of de knop bovenaan je dashboard (ingelogde homepage). Of via het menu in de MijnSerie app. Vervolgens kom je terecht in de stemmodule. Je kunt voor alle vijftien categorieën één stem uitbrengen op één van de genomineerde series. Hoe we aan deze nominaties komen heb je kunnen lezen in de columns die de afgelopen veertien dagen online zijn verschenen. De columns staan ook allemaal onderaan de stemmodule zodat je het rustig nog even na kunt lezen.

Is jouw favoriete serie niet genomineerd in een categorie? Dan kun je er alsnog op stemmen door een wildcard inzetten*. Je kunt dan een serie naar eigen keuze kiezen. Deze moet wel aan de volgende voorwaarden voldoen; minstens één aflevering van de serie is in 2020 uitgezonden, en de serie moet natuurlijk in het genre vallen**. Je hoeft niet in elke categorie een stem uit te brengen en mocht je je later nog bedenken, je kunt tot maandag 1 februari je stem nog wijzigen. Als je klaar bent met stemmen kom je op je overzichtspagina terecht die je kunt delen met je vrienden om te laten zien welke series jij de beste van 2020 vond.

* Bij de categorie beste acteur en beste actrice is het niet mogelijk om een wildcard in te zetten.
** Probeer je een serie als wildcard toe te voegen maar lukt het niet? Dan kan het zijn dat deze serie niet aan het genre is gekoppeld. Ben je het hier niet mee eens? Laat het ons dan weten, dan gaan we ernaar kijken.


Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?
Op maandag 1 februari sluit de stem module. De stemmen zullen dan geteld worden en op maandag 8 februari komt de uitslag online te staan. Ook maken we dan bekend wie de prijzen gewonnen hebben.

Wat kan je winnen?
De gebruikers die hebben gestemd maken kans op de volgende prijzen:
• 1 x DVD pakket t.w.v. € 100,-
• 2 x Premium account op MijnSerie t.w.v. € 44,95
• 10 x Premium account op MijnSerie t.w.v. € 24,95

Allemaal heel veel succes en plezier met stemmen. Moge de beste series winnen!

Groetjes,

Het MijnSerie team

Stem op de serie van het jaar 2020
Leuk?
11
0
Bekijk stemmen

Reacties (21)

avatar_Roeman
04 jan 2021 09:57 -
Ik heb gestemd en in het forum een topic aangemaakt zodat je kan laten weten op wie jij hebt gestemd. Succes met stemmen.

https://www.mijnserie.nl/forum/4-general-chat/2153/
Reageer
avatar_Inter
04 jan 2021 10:27 -
Zin in. Succes aan iedereen.
Reageer
avatar_RonSchoonwater
04 jan 2021 12:05 -
Mijn stem is ook bekend ;) Ik kon alleen geen Himmelsdalen invullen als meest tegenvallende serie. Bij beste niet NL/UK kon ik eigenlijk geen keuze maken. Heb voor Das Boot - seizoen 2 gekozen, maar ik gun het La Révolution ook. Eigenlijk (nog steeds) opvallend veel US series. Er worden toch genoeg (goede/ betere) series uitgebracht. Vind ik dan ;)
Reageer
avatar_Arjensky
04 jan 2021 12:19
Zo te zien had Himmelsdalen geen afleveringen in 2020.
Reageer
avatar_Roeman
04 jan 2021 13:07
Himmelsdalen heeft geen afleveringen gehad in 2020, dus daarop kan niet gestemd worden dit jaar.
Reageer
avatar_RonSchoonwater
04 jan 2021 13:15
Aha, het kwam dus waarschijnlijk alleen dit jaar uit bij Lumiere dan.
Reageer
avatar_svandenberg86
04 jan 2021 13:38 -
Altijd leuk deze awards! Complimenten voor de hele opzet weer. Wildcards gaan dit jaar naar Das Boot (Beste niet EN/NL serie) en The Liberator (Beste animatie, heb ook niet meer gezien dan deze).
Reageer
avatar_RonSchoonwater
05 jan 2021 09:13
Oh ja, The Liberator heb ik ook gezien. Kan ik die ook invullen bij animatie. Ik had daar nog niks genomineerd. ThnX!
Reageer
avatar_Roeman
05 jan 2021 10:38
Ja, die kun je nomineren bij animatie als Wild Card.
Reageer
avatar_BlackBiker
04 jan 2021 16:11 -
Wel grappig hoe dat werkt. Je bent al een poos bezig met nomineren en lezen van de grappige columns, waardoor sommige ideeën over je nominaties toch weer veranderen. En dan moet je uiteindelijk dé lijst gaan invullen en gaat het toch weer deels anders dan je had genomineerd en gereageerd :-)
Hoe dan ook, het is erg leuk om op deze manier terug te blikken op het seriejaar 2020. Dank weer voor de organisatie! Ik kijk uit naar de bekendmaking van de uitslag.
Reageer
avatar_JanWillemK
05 jan 2021 22:44 -
Ik kan geen wildcard optie inzetten voor Vikings. De laatste afleveringen zijn uitgezonden op 30 december.
Reageer
avatar_Arjensky
05 jan 2021 23:40
Dat hangt misschien af bij welke categorie je die keuze op wil geven. Bij beste serie zie ik Vikings gewoon staan.
Reageer
avatar_JanWillemK
06 jan 2021 14:50
In dit geval bedoelde ik de categorie 'Best beëindigde serie'.
Reageer
avatar_Roeman
06 jan 2021 15:49
Ik heb aan Jos gevraagd om deze serie toe te voegen zodat er in beëindigde series op gestemd kan worden.
Reageer
avatar_serie013
08 jan 2021 23:21 -
Kan The Deceived worden toegevoegd aan de categorie Miniserie? Deze is van 2020 en kende 4 afleveringen.
Reageer
avatar_Roeman
08 jan 2021 23:45
Ike heb aan Jos gevraagd of hij deze serie kan toevoegen.
Reageer
avatar_serie013
13 jan 2021 12:22
Het lukt nog niet om op The Deceived te stemmen als miniserie. Ik weet ook niet of deze aan de voorwaarden voor een MiniSerie voldoet. Dus ik denk dat ik deze categorie maar over sla. Ik heb er maar weinig gezien die in 2020 uitgekomen zijn.
Reageer
avatar_Roeman
13 jan 2021 12:40
Ik heb het nogmaals aan Jos gevraagd, hopelijk kun je morgen op de serie stemmen.
Reageer
avatar_Roeman
13 jan 2021 13:13
Je kunt nu wel stemmen bij de miniseries op The Deceived. Ververs zo nodig de pagina mocht het niet direct lukken.
Reageer
avatar_serie013
08 jan 2021 23:24 -
En nog een vraag: mag je gewoon een paar categorieën overslaan als je daar te weinig van weet, of maak je dan geen kans op de prijzen?
Reageer
avatar_Roeman
08 jan 2021 23:44
Iedereen die stemt kan kans maken op de prijzen. Als je in een categorie niets hebt gezien is het lastig stemmen.
Reageer