Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Leonardo DiCaprio maakt met Martin Scorsese The devil in the white city

Leonardo DiCaprio is bezig met een serie voor Hulu. De acteur ontwikkelt samen met Martin Scorsese een serie gebaseerd op The devil in the white city van Erik Larson, waarvan hij de rechten in 2009 al kocht.

The Devil in the white city is het waargebeurde verhaal over een architect (Daniel Burham) en een moordlustige dokter (H.H. Holmes), die elkaar in 1893 tegenkomen op een wereldtentoonstelling in Chicago. Die ontmoeting leidde ertoe dat Holmes de eerste seriemoordenaar ter wereld werd.


Leonardo DiCaprio

Aanvankelijk wilde de Oscarwinnaar zelf de rol van seriemoordenaar Holmes spelen, maar daar lijkt DiCaprio vanaf te zien, schrijft IGN. Wie er in beeld zijn voor de hoofdrollen in de serie, is nog niet bekend. De Amerikaanse acteur en Scorsese werkten eerder samen aan diverse speelfilms.
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (8)

avatar_H3nDri3
13 feb 2019 10:06 -
Hulu heeft paar dagen geleden ook een hele reeks andere nieuwe series aangekondigd. Jammer dat we daar niks over lezen hier.
Reageer
avatar_sarlottje
13 feb 2019 13:02
Zaten daar nog leuke series (misdaad of drama) tussen?
Reageer
avatar_H3nDri3
13 feb 2019 16:55
Bijgewerkt op: 13 feb 2019 18:09
Een paar comedyseries, maar deze twee lijken me wel interessant.


Hulu has ordered a pair of two original series — Reprisal and The Great. A drama, Reprisal will debut in 2019 and revolve around a relentless femme fatale (Abigail Spencer). Meanwhile, The Great will launch in 2020 and will offer a comic take on the world of Catherine the Great (Elle Fanning).
Reageer
avatar_Roeman
13 feb 2019 19:12
Soms is geduld een hele mooie zaak: https://www.mijnserie.nl/nieuws/nieuwe-series/7100-hulu-bestelt-nieuwe-series-reprisal-en-the-great/
Reageer
avatar_Roeman
13 feb 2019 19:15
#H3nDri3, er zijn op dit moment maar twee nieuwsschrijvers, waarvan ik er 1 ben. Helaas, maar waar, wij zien ook niet alles en hebben ook niet 24/7 de tijd om te schrijven. Het kan dus voorkomen dat sommige berichten niet of later op de site verschijnen.
Als je wilt dat je zeker weet dat een bericht wordt geschreven stuur even een PB met het bericht naar mij. Of wordt ook nieuwsschrijver dan weet je zeker dat er berichten geschreven worden ;-)
Reageer
avatar_H3nDri3
13 feb 2019 20:38
Ik zou jullie best willen helpen, maar ik kan niet garanderen dat ik altijd evenveel tijd heb. Kan maar zo zijn dat ik soms een paar weken heel weinig kan doen en week erna dan weer wat meer.
Reageer
avatar_Roeman
13 feb 2019 21:24
Dat kan, kijk hier wat we precies zoeken: https://www.mijnserie.nl/nieuws/vacatures/6795-gezocht-schrijvers-voor-recensies-nieuwsberichten-en-columns/
Reageer
avatar_sarlottje
13 feb 2019 21:48
WOW dus van de weet ik hoeveel leden mijnserie heeft, zijn er maar 2 (!!!) nieuwsschrijvers?? Ik probeer het nieuws altijd via een pb door te sturen en dus op deze manier te helpen, maar 2 mensen is echt te weinig!! Misschien als jullie zeggen dat er maar 2 zijn, dat mensen dan eerder bereidt zijn om te helpen.
Reageer