Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
4
0
Bekijk stemmen

Netflix-lijst met gecancelde/beëindigde, vernieuwde en nog wachtende series

Regelmatig krijgt MijnSerie de vraag of er niet zoiets is al een lijst met alle series die gecanceld/beëindigd, vernieuwd of nog in afwachting zijn. Vandaag hebben we ook Netflix erbij gezet.

Op MijnSerie zullen we vanaf 15 mei 2017 proberen bij te houden bij welke series de vlag uit kan, welke series er ten grave zijn gedragen naar de begraafplaats van gecancelde of beëindigde series en welke series nog steeds aan het wachten zijn of ze gecanceld/beëindigd of vernieuwd zullen worden.

MijnSerie zal proberen om de lijsten regelmatig te vernieuwen, dus houd ze goed in de gaten. Vandaag hebben we Netflix toegevoegd en de lijst van series die op Netflix zijn te zien hebben we geüpdatet.

De Netflix-lijst van gecancelde of beëindigde series is hier te vinden.

De Netflix-lijst met vernieuwde series is hier te vinden.

De Netflix-lijst van nog wachtende series is hier te vinden.

De lijst van welke series er te vinden zijn op Netflix is hier te vinden.

Je kunt de lijst volgen om het makkelijker terug te kunnen vinden, en je krijgt dan een bericht als een lijst geüpdatet is. Binnenkort volgen nog de lijsten van streamingdiensten Amazon, Hulu, en andere. En nog kabelmaatschappijen A&E, Adult Swim, AMC, Cinemax, Comedy Central , HBO, Showtime, Starz, TNT en vele andere.

Mocht er iets niet kloppen in de lijsten, laat ons dat dan vriendelijk weten in de reacties.

Ben jij blij met deze nieuwe lijsten? Welke zender zou je nog meer willen zien?


Leuk?
4
0
Bekijk stemmen

Reacties (21)

avatar_tweemaalh
18 mei 2017 10:45 -
Ik neem aan dat deze lijsten voor Netflix originals zijn? Als dat zo is, zie ik twee foutjes. Bij gecancelde series staat The Fall ertussen en bij vernieuwde series Peaky Blinders, twee series van BBC Two. Mocht deze lijst ook opgaan voor series die wel op Netflix staan, dan heb ik niets gezegd, want beide series zijn daar ook te vinden.
Reageer
avatar_Roeman
18 mei 2017 11:03
Dat klopt deze lijsten zijn van series die op Netflix te vinden zijn, en dat hoeven niet perse Originals te zijn ;-)
Reageer
avatar_hero88
18 mei 2017 12:05 -
the ranch staat bij wachtende maar op de pagina van de serie staat dat seiz.2 16juni van start gaat.
Reageer
avatar_Roeman
18 mei 2017 12:17
Je hebt helemaal gelijk, bedankt voor je oplettendheid ik heb het meteen gewijzigd.
Reageer
avatar_superpassie9
18 mei 2017 13:10
Hetzelfde geldt voor Flaked. Seizoen 2 begint 2 juni en is dus niet wachtende.
Reageer
avatar_Roeman
18 mei 2017 13:44
Ik zal het wijzigen, bedankt ;-)
Reageer
avatar_renzoroy
18 mei 2017 16:40 -
Is het inderdaad niet handiger om deze lijst juist wel voor alleen Netflix Originals te gebruiken? Alle andere lijsten zijn ook voor 1 netwerk/zender, plus dat series dan bijvoorbeeld in de Fox lijst en in de Netflix lijst komen te staan omdat ze dan van Fox zijn, maar ook op Netflix te zien zijn.
Reageer
avatar_Roeman
18 mei 2017 16:51
Als ik daar tijd voor had, prima. Maar helaas ik heb gewoon weg geen tijd om alle Originals te gaan uitzoeken. Bij sommige series staat ook Original maar dan in samenwerking met een ander netwerk of zender.
Reageer
avatar_renzoroy
18 mei 2017 16:56 -
op onderstaande link staan alle originals op genre. Ook staan ze gescheiden van de originals die netflix i.s.m. andere studio's heeft gemaakt, maar zelf vind ik die series ook gewoon netflix originals. Staat ook meteen bij elke serie bij of ze wel of niet verlengd zijn

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_original_programs_distributed_by_Netflix#Original_programming
Reageer
avatar_Roeman
18 mei 2017 17:17
Bedankt voor het schema. Ik zal kijken als ik een keer tijd over heb of ik er wat mee kan doen. Voor nu zijn er eerst nog andere lijsten die ook nog gemaakt moeten worden ;-)
Reageer
avatar_renzoroy
18 mei 2017 17:29
haha, rustig aan hoor. Blij dat ik een soort van kon helpen.
Reageer
avatar_karin1809
18 mei 2017 18:18 -
Bij de lijst van alle series op Netflix in Nederland staat a young doctors notebook, maar die is niet meer te vinden op Netflix :(
Reageer
avatar_Roeman
18 mei 2017 19:31
Bedankt, ik zal de serie verwijderen.
Reageer
avatar_mathijs92
19 mei 2017 16:59 -
Marseille is vernieuwd (Staat nu nog bij wachtende)

https://www.mijnserie.nl/marseille/nieuws/3514-marseille-vernieuwd-door-netflix/
Reageer
avatar_Roeman
19 mei 2017 22:04
Ik heb het gewijzigd, bedankt ;-)
Reageer
avatar_mathijs92
23 mei 2017 09:52
Graag gedaan! Vind het echt knap hoe je alles bij houdt!
Reageer
avatar_Roeman
23 mei 2017 11:39
Ik probeer het ook direct door te voeren zodra er weer iets is vernieuwd of gecanceld, en dan is het niet zoveel werk meer. Maar je ziet het ook ik kan wat missen dus tips zijn altijd welkom.
Reageer
avatar_H3nDri3
19 mei 2017 20:49 -
De meeste castleden van Sense8 hebben inmiddels contracten getekend voor een derde seizoen. Dus denk/hoop dat Netflix snel met nieuws komt.
Reageer
avatar_Roeman
23 mei 2017 11:40
Zodra er nieuws is zal MijnSerie daar zeker over berichten, of in een nieuwsbericht of in het weekoverzicht.
Reageer
avatar_ShadowGirl
24 mei 2017 22:20 -
Via de app kan ik deze lijsten niet zien
Reageer
avatar_arioque
02 jun 2017 20:32 -
Via de app is de lijst niet te zien2.
Reageer