Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
5
0
Bekijk stemmen

Slagveld van geannuleerde series maar ook een paar vernieuwingen

Volgende week zijn de Upfronts (de aankondigingen van programmeringen) van de netwerken in Amerika en dit betekent meestal ook een veldslag van gecancelde series maar ook goed nieuws voor vernieuwde series in de week ervoor. Hieronder volgt een opsomming van de veldslag van de eerste aankondigingsdag.

Vernieuwde series
The Real O’neals (ABC)
The Catch (ABC)
American Crime (ABC)
Dr. Ken (ABC)
Life in Pieces (CBS)
Supergirl (CW)*
* Deze serie werd uitgezonden door CBS en in het nieuwe seizoen verhuist de serie naar The CW

Gecanceld zijn:
Castle (ABC)
Nashville (ABC)
Marvel’s Agent Carter (ABC)
The family (ABC)
The Muppets (ABC)
Galavant (ABC)
The Grinder (FOX)
Grandfathered (FOX)
Bordertown (FOX)
Cooper Barrett (FOX)
Second Change (FOX)
Containment (CW)
CSI: Cyber (CBS)

Of er nog meer series gaan volgen is op dit moment niet bekend. Maar hou de nieuwsberichten in de gaten of anders zal dit worden genoemd in het weekoverzicht van Mandy.

Van welke serie vind je het jammer dat die gecanceld wordt? En van welke serie vind je het super dat die vernieuwd wordt?

Leuk?
5
0
Bekijk stemmen

Reacties (20)

avatar_Hangmat
13 mei 2016 14:52 -
Persoonlijk vind ik het jammer dat 'Containment' is geannuleerd. Prima serie met prima kijkcijfers.
Maar de verhuizing van 'Supergirl' en de vroege vernieuwing van álle andere lopende series bij The CW hebben waarschijnlijk roet in het eten gegooid.

Ook jammer dat Agent Carter is geannuleerd, alhoewel dat geen verrassing is als je kijkt naar de kijkcijfers van het afgelopen seizoen.
Reageer
avatar_ThomasNL92
14 mei 2016 03:22
Bijgewerkt op: 14 mei 2016 03:22
Het was nooit de bedoeling voor Containment om meer dan 1 seizoen te krijgen. Het werd ook altijd als limited event series aangeduid, dus cancel voor deze serie is eigenlijk niet van toepassing. Hij wordt gewoon beeindigd.
Reageer
avatar_anonymous
13 mei 2016 14:53 - 13 mei 2016 14:57
Van alle genoemde series volg ik alleen Supergirl en Agent Carter. Van Carter baal ik wel een beetje, maar was wel te verachten en dat Supergirl naar CW gaat, kan alleen maar goed uitpakken voor de serie.
Reageer
avatar_xlucasverbunt
13 mei 2016 14:54 -
Jammer van Containment! Vond het wel een leuke serie
Reageer
avatar_Kemi
13 mei 2016 15:03 -
Zoo stom dat Galavant is geannuleerd maar vorig jaar kwam het ook terug, so I've got hopes. They are going to hang us on a huge cliffhanger (als je snapt wat ik bedoel) okaay nee sorry, slechte grappen. Cooper Barret ook echt jammer, maar het is geen verassingen. Was nou niet echt een high quality show
Reageer
avatar_anonymous
13 mei 2016 16:43 -
Blij dat the Real O'Neals, Dr. Ken en Life in Piecies vernieuwd worden! Prima series om naar te kijken. Zijn lekker luchtige series.
Reageer
avatar_CC11
13 mei 2016 17:05 -
Hopelijk heeft men bij Netflix meegelezen en nemen ze Agent Carter over.
Wat de rest betreft van gecancelde series kan ik het nog wel begrijpen.

Castle langer dan 8 seizoenen aan de praat houden met een andere hoofdrolspeelster leek me sowieso geen goed idee terwijl de rek er ondertussen toch ook stilletjes uit gaat.

Van Containment kan ik alleen vermoeden dat de verantwoordelijke uiteindelijk dan toch de originele Belgische versie heeft bekeken waarna zijn ogen begonnen te bloeden en dat er daar door de stekker uit de remake werd uitgetrokken...

De Muppets waren ook al een schim van het originele concept dus dat is ook geen verrassing te noemen en voor zover ik de rest gezien heb lijkt het afvoeren me de meest logische keuze.

Ik ben enkel verbaasd dat een godsgruwelijk ding als Dr. Ken verlengd is geworden.
Ik heb de pilot destijds moeten afzetten omdat ik na 15 minuten zelf een dokter nodig had en dat was echt niet wegens lachkrampen...
Reageer
avatar_alex3012
13 mei 2016 20:04
toch vond ik deze containment de moeite waard voor nog een seizoen misschien wel 2 als je de ziekte meer laat uitbreiden.
Reageer
avatar_DavidPrice
13 mei 2016 22:45
Netflix en agent Carter! Goed idee.
Reageer
avatar_Carolaw
13 mei 2016 18:54 -
Containment vond ik wel een leuke serie, jammer!
Reageer
avatar_Brandy
13 mei 2016 19:59 -
Heel erg jammer Nashville
Reageer
avatar_alex3012
13 mei 2016 20:01 -
dan vind ik het wel echt teleurstellend van containment want ik vind die serie momenteel echt goed
Reageer
avatar_Sproet2jes
13 mei 2016 20:59 - 14 mei 2016 13:34
Mmmmh..Vind 't toch wel jammer dat Containment (CW) geen 2de seizoen krijgt, vond 't wel wat.
Nashville & Agent Carter, ..ook jammer.:(
- met de vernieuwde heb ik niks. American Crime ga ik misschien nog proberen.
Reageer
avatar_DavidPrice
13 mei 2016 22:49
American Crime= geweldig! Echt.
Reageer
avatar_JSTrickster
13 mei 2016 22:29 -
Galavant, noooo!! en Agent Carter ook nog! ABC is goed bezig...
Reageer
avatar_magoose
13 mei 2016 22:35 -
Containment is niet echt een verrassing voor mij. Castle zat er wel aan te komen na 8 seizoenen. Agent Carter vind ik wel jammer.
Reageer
avatar_DavidPrice
13 mei 2016 22:46 -
Nashville, blij dat het over is. Wat een rukserie is dit geworden zeg.
Reageer
avatar_DavidPrice
13 mei 2016 22:47 - 13 mei 2016 22:48
Maar American Crime! Geweldig!
Reageer
avatar_MirikaLJ
14 mei 2016 10:56 -
Ik ben super triest over Galavant. Het was toch wel mijn nummer 2 qua favoriete series. :( We zullen nooit Tad Cooper in volle glorie zien!
Reageer
avatar_kroepoek1989
14 mei 2016 13:36 -
Zonde van Containment. Maar te verwachten met een limited event!
Reageer