Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

MijnSerie Podcast: Seizoen 2, aflevering 4

De laatste MijnSerie Podcast van 2019 is een feit. Met uiteraard 'de serie van de maand', het nieuwsoverzicht, speciale aandacht voor 'de serie van het jaar verkiezing' en w.v.t.t.k.! Kortom, genoeg serievertier met Peter en Mandy.

The Crown is serie van de maand en Peter en Mandy hebben het ook gehad over streamingdiensten en de MijnSerie Serie van het Jaar verkiezingen. De zin en onzin van wisselen van acteurs. De spin-off van Penoza en nog veel meer.

Stop even met series kijken om te luisteren naar de nieuwste Podcast.



De volgende aflevering van de MijnSerie Podcast is op zaterdag 25 januari 2020. Tot dan.

De MijnSerie Podcast is ook te beluisteren op Spotify en iTunes, abonneer je op één van deze twee, zo hoef je geen aflevering meer te missen.

Reacties, tips, op- of aanmerkingen zijn altijd welkom op e-mailadres; [email protected]
Leuk?
1
0
Bekijk stemmen

Reacties (11)

avatar_E71
23 dec 2019 19:38 -
Wederom een goed seizoen van The Crown. Enige minpuntje voor mij was die nieuwe Margaret. Ik vond het echt te overdreven en te geacteerd. Ik ergerde me dood aan haar. Nee, sorry. Daarin deel ik je mening niet. Ze leek ook in de verste verte niet op die Margaret uit de eerste 2 seizoenen. Die was een stuk langer en dunner. We krimpen dan wel als we ouder worden, maar zo snel? Hopelijk hebben ze in seizoen 4 weer een andere. Die Charles vond ik wel heel goed. Vanwege dat minpuntje gaf ik dit seizoen dan ook een 9.
Reageer
avatar_Roeman
24 dec 2019 14:33
Bijgewerkt op: 24 dec 2019 14:35
Snap dat je dat zegt, maar haar 'overdreven' geacteer droeg juist voor mij bij aan het 'leed' van een vrouw die eeuwig 2de moet zijn. En ik moet je heel eerlijk bekennen dat de lengte mij niet was opgevallen. Maar het scheelt idd 17 cm, en volgens mij krimpen we niet zoveel...
Reageer
avatar_E71
24 dec 2019 15:29
Nou, persoonlijk vond ik dat de eerste Margaret dat leed beter portretteerde. Maar ik ben blij dat ze jou wel heeft kunnen bekoren.
Reageer
avatar_Roeman
25 dec 2019 11:42
Zo zie je maar smaken verschillen. Fijne feestdagen.
Reageer
avatar_DAVE2804
24 dec 2019 10:54 -
Zojuist weer genoten van de podcast. Leuk dat The Crown serie van de maand is, want hoewel ik nog niks van deze serie gezien heb, is dit wel de eerste serie die ik klaar heb staan voor 2020! En vanwege het enthoustiasme in deze podcast over seizoen 3 ben ik nu nóg nieuwsgieriger geworden.
Reageer
avatar_Roeman
24 dec 2019 14:28
Dank je wel voor het luisteren. Ben heel benieuwd wat je van de serie gaat vinden. Fijne feestdagen.
Reageer
avatar_DAVE2804
25 dec 2019 04:50
Graag gedaan, hoor! Jij (en je gezin natuurlijk) ook fijne feestdagen
Reageer
avatar_dennus
24 dec 2019 15:15 -
Leuke podcast. Het valt mij op dat NPO START PLUS altijd genoemd wordt. Maar wat te denken van NLZIET? Daarmee kan je ook de niet NPO kanalen bekijken. Kost wel wat meer maar voor mij het geld dubbel en dwars waard omdat ik een tv met een ingebouwde module heb en dus geen andere opname mogelijkheid heb. En tijdens een LIVE uitzending die al gestart is vanaf het begin kijken.
Reageer
avatar_Roeman
24 dec 2019 15:19
Dank je wel.
Ja, idd NLZiet. Maar daar kun je toch alleen Nederlandse producties op zien?
Reageer
avatar_dennus
24 dec 2019 15:25
Nee joh... :-)

Met NLZIET kijk je reclamevrij naar het on demand aanbod van RTL XL, NPO Start Plus en KIJK. Daarnaast biedt NLZIET live en replay tv aan van de zenders NPO 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8, Z, SBS6, Disney XD/Veronica, Net5 en SBS9. Het live en replay tv-aanbod werd eerder al uitgebreid met 4 extra zenders: RTL Crime, RTL Lounge, RTL Telekids en TV 538.

Vandaag zijn ook de NPO themakanalen NPO 1 extra, NPO 2 extra, NPO Zappelin extra, NPO Nieuws en NPO Politiek toegevoegd. Met deze toevoeging komt het totaal aantal zenders op 21, veel kijkplezier!
Reageer
avatar_Roeman
25 dec 2019 11:41
Top, bedankt voor de info. Fijne feestdagen.
Reageer