Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Nieuw: MijnSerie Quiz

Weet jij veel van tv-series? Test je kennis op de nieuwe app van MijnSerie. Daag je vrienden of anderen uit om te laten zien dat jij het meeste af weet van jouw favoriete series. De app is vanaf nu verkrijgbaar voor iOS en Android.

Hoe het werkt
Gebruik je MijnSerie profiel of maak een nieuw account aan. Je speelt tegen vrienden of tegen een willekeurige tegenstander. De Quiz wordt op basis van de series die jullie beide volgen opgesteld. Dit, zodat jullie beide het antwoord zouden moeten weten. Om tegen elkaar te kunnen spelen dien je minimaal vijf overeenkomende series te hebben.

Snelheid
Probeer zo snel mogelijk het juiste antwoord te selecteren. Hoe sneller je het weet hoe meer bonus tijd je krijgt. Mocht je namelijk beiden even veel antwoorden goed hebben dan wint de persoon met de meeste bonus tijd.

Powerups
Er zijn ook powerups, zo kan je één of twee antwoorden weghalen. Hieraan zijn punten gekoppeld. Je start met tien punten en per gewonnen Quiz krijg je twee punten erbij. Als je een powerup gebruikt krijg je geen bonustijd dus denk goed na voordat je een powerup gebruikt.



Download en speel



Handige en leuke functies:
* Inloggen als bestaande gebruiker of registreren
* Ontvang pushberichten als je aan de beurt bent
* Dashboard: overzicht van jouw games
* Nieuw spel starten, speel tegen een vriend of tegen willekeurige tegenstander
* Uitslagen bekijken van de spellen
* Je profiel bekijken
* Laatst gespeelde spellen bekijken
* Series toevoegen aan je profiel
* Je profiel kan je gelijk gebruiken op MijnSerie en blijf op de hoogte van je favoriete series.
* Beschikbaar in Nederlands en Engels
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (23)

John Doe
Sascha (gast)
09 okt 2015 11:34 -
Leuk ik heb hem meteen gedownload
Reageer
avatar_Inna1989
09 okt 2015 11:51 -
Ik heb hem ook gedownload, alleen waren er bij mij problemen.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload, en ik hoop dat die het nu wel blijft doen.
Reageer
avatar_misspanje
09 okt 2015 12:45 -
Erg leuk heb hem gelijk gedownload
Reageer
avatar_anonymous
09 okt 2015 13:05 -
Als ik hem speel dan is er reclame over mijn 2 andere antwoorden dus antwoord ik meestal fout. Kan dit opgelost worden?
Reageer
avatar_anonymous
09 okt 2015 13:51
Wat voor telefoon/tablet gebruik je? De advertentie hoort alleen bij de overzichtspagina te staan. Zodra je de Quiz speelt hoor je geen advertenties te zien.
Reageer
avatar_anonymous
09 okt 2015 14:11
Ik speel het op een iPhone 4S
Reageer
avatar_anonymous
09 okt 2015 14:15
Nu werkt het wel!!!
Reageer
avatar_anonymous
09 okt 2015 14:17
Mooi dat het werkt :)
Reageer
avatar_Houtblokje
09 okt 2015 13:14 -
tja... dit is dan 1 van de momenten dat ik spijt heb dat ik geen smartphone heb :(
Reageer
avatar_Roeman
09 okt 2015 13:57
Op de tablet gaat ook.
Reageer
avatar_Houtblokje
09 okt 2015 14:03
Super !! dank voor de tip
Reageer
avatar_Roeman
09 okt 2015 14:45
Geen dank, heel graag gedaan. Hoe meer mensen het kunnen spelen hoe leuker ;)
Reageer
avatar_TrisGert
09 okt 2015 13:15 -
De app werkt goed bij mij, leuke quiz :)
Reageer
avatar_Birigitis
09 okt 2015 13:49 -
App werkt heel goed, vet leuk!!
Reageer
avatar_Roeman
09 okt 2015 13:56 -
Meteen gedownload en gespeeld en inmiddels al 2 x verloren haha. Moet me meer gaan verdiepen in de namen van de acteurs, denk ik.
Geweldig leuk spel, en ik ben helemaal blij dat het ook meteen op android gespeeld kan worden.
Keep up the good work.
Reageer
avatar_hsjanssen
09 okt 2015 14:00 -
Super blij met de app! Werkt erg goed! Mooi design ook trouwens. En de vragen zijn niet te makkelijk en niet te moeilijk :)

Bedankt MijnSerie.nl --> @Lange
Reageer
avatar_anonymous
09 okt 2015 14:01
Graag gedaan :-)
Reageer
avatar_anonymous
09 okt 2015 15:28 -
tof!
Reageer
avatar_KE1992
09 okt 2015 15:39 -
Yeah eerste spel gewonnen (sorry Mandy :p)
De namen van de acteurs vind ik het moeilijkst
Reageer
avatar_Roeman
09 okt 2015 15:54
Gefeliciteerd. De namen vind ik ook het moeilijkst.
Reageer
avatar_H3nDri3
09 okt 2015 16:18 -
Dat gaan we eens uitproberen dan :)
Reageer
avatar_K2014
10 okt 2015 11:04 -
Leuk spel! Mooie opmaak! Ziet er allemaal goed uit!
Alleen één puntje, als je minder bekende series hebt waar geen afbeelding bij de acteurs staat krijg je alsnog de vraag; wie is dit? Maar zonder plaatje is dat moeilijk gokken ;-)
Reageer
avatar_JanWillemK
13 okt 2015 09:29 -
Leuk spelletje! Er zijn echter wel nog aardig wat bugs te vinden.
- Zoals K2014 boven mij al aangeeft; een acteur/actrice herkennen aan een plaatje dat niet bekend is op de website is gewoon gokken.
- Vaak als ik klik op een persoon waar ik een spel mee wil beginnen reageert de app niet maar de handeling kost me wel een leven.
- Levens kopen is volgens mij geen optie, althans ik heb het niet kunnen vinden.
- Uitgerekend tegen Lange had ik de bug dat de elke vraag nog geen seconde duurde waardoor ik dus 0 antwoorden goed had en het spelletje binnen een paar seconden afgelopen was.
- Indien ik zoek naar een tegenstander en niemand vind krijg ik de melding dat ik word geïnformeerd wanneer er wel iemand gevonden is.. ik krijg hier echter geen melding van.
Reageer