Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

BBC komt met nieuwe zender in Nederland

BBC comes to Holland! De Britse omroep introduceert op 16 mei het kanaal BBC First op de Nederlandse televisie. Tot op heden is alleen bekend dat het kanaal via KPN te ontvangen is, andere aanbieders zullen hoogstwaarschijnlijk snel volgen.

Op het kanaal BBC First worden Britse dramaseries uitgezonden, 24 uur per dag. Alle series zullen van Nederlandse ondertiteling worden voorzien. Voor fans van onder andere The Musketeers, Silent Witness en Last Tango in Halifax is dit natuurlijk fantastisch nieuws.

Nederland is niet het eerste land waar BBC haar imperium uitbreidt. BBC First is al langer verkrijgbaar in andere werelddelen, zoals Australie. Nederland heeft wel de primeur in Europa. De bedoeling is om BBC First daarna uit te breiden naar meerdere Europese landen.

Ben jij blij dat BBC First naar Nederland komt?
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (11)

avatar_anonymous
29 apr 2015 16:00 -
"Nederland heeft wel de primeur in Nederland." Wat een verrassing!
Reageer
avatar_anonymous
29 apr 2015 16:39
haha, bedankt voor je reactie! Ik heb het aangepast :)
Reageer
avatar_britt
29 apr 2015 16:40 -
wauw te gek hoor is het gratis
Reageer
avatar_tweemaalh
29 apr 2015 18:09 -
Klinkt interessant. Maar ik zie liever een Nederlandse versie van BBC America, die eigenlijk alles wat Brits is uitzendt (dus ook dingen van Britse commerciële zenders als ITV en Channel 4). Maar ik zie het wel als een mogelijkheid om Britse series die minder bekend zijn in Nederland aan het Nederlandse publiek voor te schotelen.
Reageer
avatar_ThomasNL92
29 apr 2015 19:31 -
Top! Britse series zijn momenteel de series met het diepste inhoud en ben er erg blij mee dat ze ons de primeur gunnen :)
Reageer
avatar_Sarah1907
29 apr 2015 22:44 -
Dat België maar volgt xD
Reageer
avatar_Olga2000
30 apr 2015 09:53
Ik heb gelezen dat België en Luxemburg volgen kort erna. Bij KPN komt zender in zowel SD als HD. Ziggo en andere aanbieders nog onderhandelen met BBC. BBC wil natuurlijk landelijk uitzenden. Ik verwacht dus toch op een redelijk korte termijn deze zender ook bij andere aanbieders. Een fantastische nieuws!
Reageer
avatar_monique1963
30 apr 2015 08:56 -
top!
Reageer
avatar_Nienkepiene
30 apr 2015 10:02 -
Klinkt leuk, kan ik gelijk wat series van mn to watch lijstje kijken :)
Reageer
avatar_chantalvdm
30 apr 2015 14:39 -
Is wel een goede vraag. Is het kanaal gratis of moet er weer een extra pakket voor worden gekocht.
Reageer
avatar_Brandy
01 mei 2015 20:29 -
Zeker een goede vraag, gratis of extra pakket ???
Reageer