Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Leuk?
38
0
Bekijk stemmen

Maak kans op twee kaarten voor WolfCon

Na twee superleuke Teen Wolf conventies in 2015 en 2016 met de acteurs en de fans present the Con Factory met gepaste trots de derde editie van WolfCON, een Teen Wolf conventie. Deze zal op 29 en 30 juli 2017 gaan plaatsvinden! Kaartverkoop is al begonnen. Namens The Con Factory mogen wij 5x2 entreekaarten weggeven.

Hoe kan je winnen?
Wil jij hiervoor in aanmerking komen? Doe mee met de prijsvraag hieronder of op de homepage. Winnaars krijgen per mail bericht.



Algemene informatie WolfCon
Wolfcon is op 29 en 30 July 2017 in Hotel Park Plaza Amsterdam Airport. Het zal een heel weekend lang plaats vinden van ochtends ± 09:00 tot avonds ±19:00. De registratie voor de fans is op vrijdag 28 juli rond 16:00-20:00. Exacte tijden zullen een week voortijd bekend worden gemaakt via social media dit ivm met de schema's van de acteurs. Tijdens de registratie krijgen alle fans hun pas en polsbandje voor het weekend. Fans onder de 16 moeten onder volwassen begeleiding komen.



De acteurs
De acteurs die momenteel al aangekondigd zijn, zijn Ian Bohen, Ryan Kelley, Max Carver en Charlie Carver. Er zullen er nog meer komen en die kunnen tot op de dag van het event nog bekend gemaakt worden.

Wil je meer informatie of zelf kaarten kopen? Dan kan dat via The Con Factory/.

Prijsvraag

Maak kans op twee kaarten voor WolfCon. Een deel van het verhaal uit het zesde seizoen is gebaseerd op een nummer van The Doors. Maar uit welk lied haalde The Doors hun inspiratie voor het nummer Riders on the Storm.
De prijsvraag is afgelopen.
Leuk?
38
0
Bekijk stemmen

Reacties (32)

avatar_anonymous
18 mei 2017 17:58 -
Ik hoop zoooo dat ik nu alsnog naar Wolfcon kan!❤
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 18:42 -
Ik hoop ook dat ik nog naar Wolfcon kan (:
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 18:43 -
Ik wil zo graag winnen ik hou zoveel van TeenWolf en dan neem ik mijn bestevriendin mee????
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 19:12 -
Wat een leuke actie en natuurlijk zou ik ook graag winnen. Dus ik waag ook een gokje!
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 19:14 -
Ik hoop zo graag dat ik win!!! Ik ben al superlang fan van deze serie en het zou echt een droom zijn om de acteurs te kunnen ontmoeten!!!! Ik zou mijn beste vriendin meenemen zodat zij me kan opvangen als ik flauwval haha!
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 19:14 -
Super leuk die actie!
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 19:55 -
Omg 3 jaar lang proberen om naar WolfCon te gaan waarbij het niet is gelukt en dan nu alsnog deze kans krijgen! Hoe ik nu zo hard ga prayen dat ik dit win ;') Ik wil hier zo graag heen dit zouden echt de mooiste dagen van mijn leven worden! (EN OFC NEEM IK MIJN BESTE VRIENDIN MEE DIE IK SOWIESO GA MOETEN OPVANGEN ALS ZE GAAT HUILEN VAN GELUK #ikkenhaartegoed)
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 20:03 -
Laten we het hopen. Ik kon niet gaan vorig jaar vanwege vakantie en nu vanwege te weinig geld. Hoop het zo erg ❤❤
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 20:22 -
Ik ben zo''n Fan ik hoop dat ik win Maar dan moet ik iemand meenemen ben nie ouder dan 16 xD !!!!!
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 21:19 -
Ik ben de grootste fan ooit en wil heel graag naar wolf con maar wij kunnen dit niet betalen dus het zou perfect zijn als ik dit win❤
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 21:20 -
Teen wolf is zoooo geweldig ik hou ervan en het idee dat ze stoppen maakt mij dood ????
Reageer
avatar_anonymous
18 mei 2017 21:26 -
Ik ben de grootste fan ik kijk het nu 3 jaar ik weet het is niet lang maar sinds dat ik het kijk, kijk ik alleen maar
Reageer
avatar_anonymous
19 mei 2017 06:50 -
OMGGGG IK HOOP ZO DAT IK WIN AAAAAAH
Reageer
avatar_Nikkixtwix
19 mei 2017 10:27 - 19 mei 2017 10:27
Ik hoop echt heel erg dat ik maar wolfcon kan!!!❤❤
Reageer
avatar_anonymous
19 mei 2017 18:23 -
Ik hoop zo erg dat ik win ik wil een keer in mijn leven naar Wolfcon want dit is de eerste keer dat mijn moeder het accepteerd om naar een event te gaan!:(????
Reageer
avatar_anonymous
19 mei 2017 19:22 -
Ik ben de allergrootste Fan van TeenWolf ik wil zo graag winnen want mijn moeder vind de prijs te duur :/ En ik kijk het al Vet lang en iedereen die ik ken kent TeenWolf niet eens :/
Reageer
avatar_Marije02
19 mei 2017 19:32 -
Ik heb gestemt, ik hou zo veel van Teen Wolf ik ben een grote fan en ik heb alle seizoenen gekeken.
Reageer
avatar_H3nDri3
20 mei 2017 00:23 - 20 mei 2017 00:25
Deze prijsvraag levert MijnSerie veel nieuwe leden op. Allemaal bakvisjes die in de laatste 24 uur lid zijn geworden :) En natuurlijk allemaal grote fans.
Reageer
avatar_Marije02
20 mei 2017 18:05
Hallo, ik ben eigenlijk best benieuwt wanneer de uitslag bekent word gemaakt⭐️
Reageer
avatar_anonymous
20 mei 2017 20:43 -
Wanneer komt de mail? Ik zit er klaar voor!
Reageer
avatar_anonymous
20 mei 2017 21:22 -
Ik zou zo graag winnen! Dit zou mijn enige kans zijn om naar een conventie te gaan, het is namelijk vrij duur... Ik kan alleen maar hopen dat ik win!
Reageer
avatar_anonymous
20 mei 2017 22:34 -
Ik hoop zoooo erg dat ik win want ik ben al sinds het begin fan van teen wolf en ik hou er heeeel erg veel van ik ben helemaal verslaafd aan de serie dus vingers gekruist????❤️
Reageer
avatar_anonymous
21 mei 2017 10:39 -
Super leuke actie! Ik hoop zo dat ik kans maak om te winnen. Ik zou ze zo graag een keer willen ontmoeten!
Reageer
avatar_anonymous
21 mei 2017 11:14 -
Ik wil zoooo graag winnen! Ik ben nog nooit bij een wolfdon geweest en ik zou er zo graag naartoe willen gaan. Teen Wolf is echt de beste serie ter wereld ooit gemaakt, en de kans krijgen om deze acteurs echt te ontmoeten zou toch geweldig zijn!?!?!
Reageer
avatar_anonymous
21 mei 2017 13:02 -
Ik hoop zo dat ik naar wolfcon mag :)
Reageer
avatar_anonymous
25 mei 2017 17:18 -
Wanneer word de mail verzonden voor diegene die wint??
Reageer
avatar_187bigmeat
26 mei 2017 06:14 -
Ik vind het grappig dat zoveel mensen blijkbaar teenwolf kijken. Want ik heb ooit het 1ste seizoen gezien op MTV. Maar die zenden nu alleen nog maar rotzooi uit zoals ex on the beach. Ik geloof dat ze het in België uitzenden. Maar naar seizoen 1 niet meer in Nederland. Tenzij je Netflix mee tel. Niet echt een probleem voor mij, ik krijg mijn teenwolf fix toch wel. Toen crystel reeds personage aan haar einde kwam, wat was dat een gruwelijke dag.
Reageer
avatar_JanWillemK
26 mei 2017 09:12 - 26 mei 2017 09:15
Ik weet nog wel dat ik seizoen één van Teen Wolf afschuwelijk vond en het nog de 'slechtste serie die ik ooit heb gekeken' heb genoemd. Wat zat ik fout......

Het is een beetje jammer dat er personen komen die al een paar seizoenen niet meer te zien zijn in de serie. Als een Dylan O'Brien, Tyler Posey en Holland Roden zouden komen dan had ik graag gegaan.
Reageer
avatar_anonymous
29 mei 2017 15:40 -
Leuke actie! :D
Reageer
avatar_anonymous
02 jun 2017 21:18 -
IK HOOP ZO MEGA ERG DAT IK DIT WIN O M G.
Reageer
avatar_anonymous
05 jun 2017 17:36 -
Leuke winactie! Heb alle seizoenen van teenwolf al gezien, wacht nu op 7B!
Reageer
avatar_Lange
06 jun 2017 10:16 -
Vanmorgen zijn de e-mails verstuurd naar de winnaars. Gefeliciteerd!
Reageer