8.5
anonymous geeft "Melissa & Joey - Seizoen 2" een 8.5.
Geschreven door anonymous op 15 januari 2015.
0
0

Melissa & Joey - Seizoen 2

Wat kan ik over het tweede seizoen zeggen wat ik in het eerste seizoen niet al gezegd heb? Nog heel erg veel, want van deze geweldig leuke serie raak ik niet uitgepraat. Helaas heeft het tweede seizoen geen dertig afleveringen, maar maar vijftien. Gelukkig zijn deze vijftien afleveringen nog steeds erg leuk.

Melissa zit, na het debacle met de lekkage en de badkuip op haar mooie nieuwe bank, middenin een verbouwing. Voor Joe is het aanpassen. Hij wil altijd alles zelf doen, maar moet het nu uit handen geven. Melissa weigert in eerste instantie, maar geeft dan toch toe. Joe wordt aanspreekpunt voor de bouwvakkers. Ze komt daardoor in romantische situaties terecht, die Joe dan op zijn beurt weer weet te verpesten.

Lennox en Ryder worden volwassener en krijgen te maken met volwassen problemen. Lennox ontmoet haar vriendje en Mel date zijn vader. Ryder lijkt de eeuwige vrijgezel te blijven totdat hij Holly ontmoet. Joe ontmoet tijdens zijn werk online de mooie Russische Elena, hij wordt verliefd en besluit alles te geven om Elena in Amerika te laten blijven, iets waar Mel niet achterstaat.

Seizoen twee is net zo leuk als het eerste seizoen, maar door het gebrek aan afleveringen komt het verhaal niet echt op gang. Dit zorgt voor veel losse verhalen. Het mist de rode draad, die er in het eerste seizoen wel was. De aflevering The Donor is geweldig leuk en maakt heel veel goed. De oneliners zijn meer aanwezig dan in het eerste seizoen, vandaar dat ook dit seizoen weer een 8,5 krijgt. Op naar het derde seizoen. Nog steeds sluit ik Melissa & Joey in mijn hart; mensen die mij zo laten lachen, verdienen een volgend seizoen.
Volg Melissa & Joey
Double Happiness
Double Happiness