8
Esther Ram geeft "Life Sentence - Seizoen 1" een 8.
Geschreven door Esther Ram op 17 juli 2018.
0
0

Life Sentence - Seizoen 1

Ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Je hele leven weten dat je niet lang te leven hebt, omdat je lijd aan kanker. Totdat het nieuws komt dat de ziekte over gaat. Wat doe je dan in je toekomst? Hoe bouw je, je leven weer op, etc. Dit onderwerp komt aan bod in de serie, Life Sentence.

In Life Sentence volgen we Stella Abbott (Lucy Hale, Pretty little liars). Zij leefde jaren lang met kanker en de gedachte dat ze snel zou overlijden. Totdat het nieuws naar buiten komt dat de kanker weg is. Haar leven staat op dat moment weer even stil. Want ze dacht geen toekomst te hebben en nu heeft ze opeens wel een toekomst voor zich. Dit is een hele shock voor Stella en haar familie en vrienden. Haar hele familie zorgden voor Stella en verwaarloosden zichzelf, tot dit moment.

In de serie volg je vooral Stella en haar familie en vrienden. Omdat Stella dacht dat ze niet oud zou worden, was ze niet bezig met de toekomst. Stella is alleen in haar ziekte periode snel getrouwd. In de eerste aflevering krijg je het nieuws te horen dat de kanker over is. De serie richt zich vooral op het nieuwe leven van Stella en de rest van de familieleden.

Ik heb van deze serie erg genoten. Ik leefde met Stella en haar familie en vrienden mee en ik kon mij totaal niet voorstellen hoe het zou zijn als ik in die situaties zou zitten. Ik kon niet stoppen met kijken, en heb deze serie dus ook binnen een korte tijd afgezien. De serie is tegelijkertijd zielig en grappig. Dat is wat ik zo leuk vind aan de serie, het is luchtig, terwijl het toch over een zwaar onderwerp gaat.

Helaas is al bekend dat de serie niet verder zal gaan dan een eerste seizoen.
Volg Life Sentence
Then and Now