Frederika Reihs geeft "Legacies - Seizoen 3 (DVD)" een 7.
Geschreven door Frederika Reihs op 31 Oktober 2022.
2
0

Legacies - Seizoen 3 (DVD)

Legacies is een serie die met ieder seizoen beter wordt. De verhaallijn blijft groeien en de personages worden steeds leuker en interessanter.

Na een nogal abrupt einde van seizoen twee van Legacies door het Coronavirus is het er dan eindelijk, seizoen drie! Hoewel het tweede seizoen origineel gezien twintig afleveringen zou bevatten zijn ze na aflevering zestien gestopt met filmen en is er niet echt een duidelijke cliffhanger. We hebben afscheid moeten nemen van Landon en Hope, of toch niet? Het einde beloofde veel spanning en sensatie voor seizoen drie, waar nog vele onafgemaakte verhaallijnen verder zullen gaan in een nieuw en net zo spannend seizoen als de eerste twee.

Legacies
© The CW

Legacies is een serie die met ieder seizoen beter wordt. De verhaallijn blijft groeien en de personages worden steeds leuker en interessanter. Hope is één van mijn favoriete personages, deels heks, deels vampier en deels weerwolf. Zij houdt de verhaallijn spannend en blijft zich constant ontwikkelen. Waar ze in het tweed seizoen alles heeft geriskeerd om haar vrienden te redden maar toch een groot verlies heeft geleden, zal ze weer opnieuw de strijd moeten aangaan met het lot.

Hoewel ieder seizoen vol zit met monsters hebben ze zich overtroffen in seizoen drie. De monsters blijven maar uit de Malivore put komen, de ene nog grotesker dan de ander. In dit seizoen ligt het lot van Hope in de handen van de school. Ze is in een eeuwige slaap gevallen en de school moet proberen haar hieruit te halen zodat zij mee kan vechten tegen het kwaad. Seizoen drie krijgt ook nogal een aparte draai wanneer er op de Salvator school een musical wordt gehouden met Elena, Stefan en Damon in de hoofdrol.

Legacies
© The CW

Het derde seizoen van Legacies heeft misschien minder dreiging door het hele seizoen heen dan de eerdere seizoenen, desalniettemin zit er genoeg spanning in om de kijker erbij te houden. Hoewel de verhaallijn met momenten zorgt voor minder spanning, zorgen de schrijvers er wel voor dat Legacies een goed, afgesloten einde krijgt waar de kijker hopelijk tevreden dit seizoen mee kan afsluiten. Maar voor de fans kunnen we wel nog een volgend seizoen beloven, waar ze hopelijk de spanning weer weten op te pakken en ons te verrassen met nieuwe monsters en drama.

De dvd bevat alle afleveringen van het derde seizoen inclusief een kleine bonus, een bedankje van de cast naar haar fans. Verder kun je zowel Engelse als Nederlandse ondertiteling aanzetten om de serie goed te kunnen volgen. De cover laat je zien wie je allemaal weer kunt verwachten in dit seizoen en geeft je achter op een korte preview over wat er gaat komen.
Volg Legacies
Just Don't Be a Stranger, Okay?
Just Don't Be a Stranger, Okay?