8
anonymous geeft "Jessica Jones - Seizoen 1" een 8.
Geschreven door anonymous op 26 Maart 2016.
9
1

Jessica Jones - Seizoen 1

De tv serie is gebaseerd op de gelijknamige superheldin van Marvel en de stripreeks Alias. Na het einde van de superheldinnencarrière van Jessica Jones (Krysten Ritter, Confessions of a Shopaholic) probeert ze haar leven weer op te bouwen. Als privédetective werkt ze in New York om zo rond te komen. Toch is haar leven niet meer zo normaal en komt ze een hoop opmerkelijke dingen tegen die haar met het verleden confronteren.

Juist deze beschrijving trok mij al heel erg aan. De serie leek mij interessant en een serie van Marvel trekt altijd wel de aandacht. Dat het een Netflix original was maakt het ook ergens weer bijzonder. Netflix heeft de laatste tijd een aantal ontzettend goede series uitgegeven. Daarnaast werd deze serie ontzettend gehyped en werd ik toch wel een beetje benieuwd naar Jessica Jones.

Jessica Jones is geloofwaardig en ik vind het heerlijk om naar haar te kijken

Wat mij zo aantrok aan Jessica Jones is denk ik haar karakter. Ze is wat onverschillig, heel duister en ijzersterk (letter en figuurlijk!). Daarnaast zet ze haar rol ontzettend goed neer. Ze is geloofwaardig en ik vind het heerlijk om naar haar te kijken. Zelfs voor de mensen die niet van superhelden houden is deze serie een aanrader. Ook als je er überhaupt geen verstand van hebt, kun je deze serie met gemak bekijken. Je hoeft geen Marvelfan te zijn om deze serie leuk te vinden.

Jessica Jones is totaal geen standaard superheldenserie. Het is vernieuwend, anders en vooral erg origineel. Het is spannend, maar ik moest er bij de eerste aflevering wel eventjes inkomen. Daarna is het enige wat je doet de volgende aflevering aanklikken. Ik heb echt enorm genoten van Jessica Jones en ik wil na dit seizoen eigenlijk alleen maar meer zien.
Jessica Jones

De lovende recensies zijn wat mij betreft zeker waar! De serie is verslavend en je blijft hem maar doorkijken. Als mensen hem niet zo goed vinden kan ik dat ergens ook wel begrijpen, de serie is erg gehyped en hij moet je eigenlijk ook wel liggen. Mocht de trailer je aanspreken zou ik hem toch zeker een kans geven. Ik heb hem binnen no-time gekeken en ik ben enorm enthousiast over deze serie.
Volg Jessica Jones
AKA Everything
AKA Everything