Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

serie van het jaarverkiezing

02-01-2023 01:21

ik wil voor de categorie coemdy/dramedy serie stemmen op ''Heartbreak High'' maar dat lukt niet , kan iemand daar eens naar kijken aub :)

02-01-2023 08:47

Quote
Tamino - 02-01-2023 01:21
ik wil voor de categorie coemdy/dramedy serie stemmen op ''Heartbreak High'' maar dat lukt niet , kan iemand daar eens naar kijken aub


Ik kan nergens vinden dat de serie een comedy of een dramedy zou zijn. Ik kan alleen vinden dat het een romantische drama is. Het hoort dus niet thuis in de categorie comedy/dramedy.

03-01-2023 20:27

Hoi hoi!

Zouden de volgende series ook in deze categorieën stembaar gemaakt kunnen worden?

Beste serie van 2022: The Traitors
Beste mini-serie: This Is Going to Hurt
Beste misdaadserie: C'est comme ça que je t'aime
Beste superhelden serie: Harley Quinn

Dankjewel!

04-01-2023 08:29

Quote
Tjuz - 03-01-2023 20:27
Hoi hoi!

Zouden de volgende series ook in deze categorieën stembaar gemaakt kunnen worden?

Beste serie van 2022: The Traitors
Beste mini-serie: This Is Going to Hurt
Beste misdaadserie: C'est comme ça que je t'aime
Beste superhelden serie: Harley Quinn

Dankjewel!


The Traitors is een realityprogramma en die zijn uitgesloten van de verkiezingen.
This Is Going to Hurt - staat al dramedy, dus in die categorie kun je daar op stemmen (wild card)
C'est comme ça que je t'aime - staat als comedy en anderstalig, dus in 1 van die 2 categorieën kun je daar een wildcard inzetten.
Harley Quinn is een animatie dus daar een wild card inzetten is mogelijk.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.