Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Gebruik van 'Mijn Serie'

02-08-2021 08:40

Goedendag,

Ongetwijfeld ligt het aan mij, maar ik vind het gebruik van 'Mijn Serie' een beetje ontmoedigend (een beetje blij maken met een dooie mus :-( ). Ik zal het uitleggen....
Ik krijg in mijn Postvak IN het overzicht van de nieuwe afleveringen van mijn favoriete series. Echter daarbij zijn naast de door mij te ontvangen streamingsdiensten en netwerken (waaronder KPN Plus pakket), Netflix, Amazon Prime, NPO Plus, ook afleveringen die op bijvoorbeeld HBO, Paramount+, StreamZ, AppleTV+, Hulu, .... en zo nog een behoorlijk veel andere door mij niet te ontvangen zenders te zien.

Wat zou het niet fijn zijn als er in het menu ook aangegeven kon worden welke streamingsdiensten en netwerken te ontvangen zijn.
Wie ervaart dat ook zo en heeft er inmiddels een handig hulpmiddeltje voor ontwikkeld? Tegenwoordig verdwijnt de mail van 'Mijn Serie' vaak ongelezen in de bittenbak.

02-08-2021 09:17

Netflix, Prime, NPO Plus, Apple kun je toch gewoon zien in Nederland en series van Hulu, Paramount worden vaak aangeboden bij andere diensten in Nedrland bijvoorbeeld bij Videoland.

02-08-2021 09:26

Hoi Geesje,

MijnSerie houdt bij wanneer een serie in premiere gaat ergens in de wereld.
Dus voor bijv The Walking Dead is dit de Amerikaanse zender AMC. Wanneer een Nederlandse zender deze serie uit gaat zenden, weten wij helaas niet. We plaatsen wel vaak nieuwsberichten hierover, maar niet van alle series. Dit komt omdat ze ons dit niet willen automatisch kunnen vertellen. Daarnaast hebben wij op MijnSerie bij elke serie staan op welke streamingdienst de serie te zien is. Echter weten wij niet welke seizoenen ze hebben.

De originele series van Netflix, Amazon, videoland etc hebben we allemaal de juiste datums en zijn daar dus wel te zien :-)

02-08-2021 09:59

Quote
Faceman - 02-08-2021 09:17
Netflix, Prime, NPO Plus, Apple kun je toch gewoon zien in Nederland en series van Hulu, Paramount worden vaak aangeboden bij andere diensten in Nedrland bijvoorbeeld bij Videoland.


Klopt, Netflix, Prime en NPO Plus ben ik op geabonneerd en die selecteer ik nu uit het aanbod, maar zoals gezegd het is meer een soort van frustratie leuke series niet te kunnen ontvangen.

02-08-2021 10:09

Quote
Lange - 02-08-2021 09:26
Hoi Geesje,

MijnSerie houdt bij wanneer een serie in premiere gaat ergens in de wereld.
Dus voor bijv The Walking Dead is dit de Amerikaanse zender AMC. Wanneer een Nederlandse zender deze serie uit gaat zenden, weten wij helaas niet. We plaatsen wel vaak nieuwsberichten hierover, maar niet van alle series. Dit komt omdat ze ons dit niet willen automatisch kunnen vertellen. Daarnaast hebben wij op MijnSerie bij elke serie staan op welke streamingdienst de serie te zien is. Echter weten wij niet welke seizoenen ze hebben.

De originele series van Netflix, Amazon, videoland etc hebben we allemaal de juiste datums en zijn daar dus wel te zien :-)


Dank voor de reactie. Klopt, gelukkig is veel van het aanbod aan nieuwe afleveringen te zien in Nederland en maak ik er ook kwistig gebruik van ;). Mijn idee erover was voornamelijk dat het prettig zou zijn door een instelling in het menu alleen het aanbod in Nederland gemeld te krijgen, dus onder meer een stukje feedback over de werking van de website 'mijn serie.nl'.

Zoals gezegd, nu heb ik bij voortduring het gevoel blij te worden gemaakt met een dooie mus. Kan op dit moment niet anders en wellicht zijn er net zoveel die juist het volledige aanbod wel heel fijn vinden, ik vind het echter een klein minpuntje in een voor de rest prima website.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.