Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

serie kijken

19-03-2020 16:02

Misschien een rare vraag, maar hoe kan ik nu een serie kijken.
Ik heb mij serie in mij favorieten staan, maar weet niet hoe ik hem nu kan bekijken.
Kan nu alleen maar de trailer bekijken.

19-03-2020 16:04

Quote
klaasz65 - 19-03-2020 16:02
Misschien een rare vraag, maar hoe kan ik nu een serie kijken.
Ik heb mij serie in mij favorieten staan, maar weet niet hoe ik hem nu kan bekijken.
Kan nu alleen maar de trailer bekijken.


MijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een serie zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan.

19-04-2020 20:02

de serie Outlander is deze niet in nederlands ondertitelt?

19-04-2020 21:18

Quote
sammie16 - 19-04-2020 20:02
de serie Outlander is deze niet in nederlands ondertitelt?


Jawel. Onder andere op Netflix.

19-04-2020 23:33

Quote
sammie16 - 19-04-2020 20:02
de serie Outlander is deze niet in nederlands ondertitelt?


Naast Netflix is de serie ook te zien bij Ziggo.

14-03-2021 09:37

serie aanvinken om te onthouden waar je gebleven ben.....dat wordt automatisch onthouden ...tenminste op netflix,ziggo en prime wel iig

14-03-2021 09:55

Quote
anonymous - 14-03-2021 09:37
serie aanvinken om te onthouden waar je gebleven ben.....dat wordt automatisch onthouden ...tenminste op netflix,ziggo en prime wel iig


Als je via Trakt bent gelinkt worden via sommige kanalen de afleveringen wel automatisch afgevinkt. Maar nee, verder zal je dat zelf moeten doen. Je kunt hier geen afleveringen kijken dus zal er ook niets automatisch gaan zoals je zegt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.