Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series van betaalzenders naar reguliere tv zenders

25-11-2017 14:58

Ik ben even benieuwd hoe mensen hier over denken. Verwachten jullie dat oudere seizoenen van series op betaalzenders op termijn ook uitgezonden worden op reguliere tv zenders (publieke en commerciële zenders)? Is het bijvoorbeeld denkbaar dat RTL of Veronica over een paar jaar de eerste seizoenen van House of Cards of Game of Thrones gaat uitzenden? Zo nee, waarom denken jullie dat dit niet gaat gebeuren?

Ik heb maar geen poll aangemaakt omdat het misschien verschil maakt of de serie beëindigd is/wordt of niet.

25-11-2017 22:51

Dat denk ik niet omdat HBO en Netflix de series oeverloos op hun VOD kunnen laten staan. En ik denk niet dat reguliere televisiezenders zoveel geld hebben om die series te kunnen kopen.

26-11-2017 21:18

Precies van Roeman zegt. Betaalzenders willen het natuurlijk wel exclusief houden. RTL4 zendt wel Videoland-series uit, maar dat is omdat RTL eigenaar is van Videoland.

Al heeft RTL4 in het verleden weleens GoT uitgezonden, voordat HBO in Nederland beschikbaar was en nu Ziggo.

05-01-2018 19:20

Ik zie dat RTL 7 vanaf morgen (zaterdagavond 23:50) seizoen 4 van Game of Thrones gaat uitzenden. Ik ga deze zeker opnemen en binnenkort kijken. In België loopt dit seizoen op zondagmiddag bij de zender CAZ. Het kan dus wel...

10-01-2018 18:46

Quote
serie013 - 05-01-2018 19:20
Ik zie dat RTL 7 vanaf morgen (zaterdagavond 23:50) seizoen 4 van Game of Thrones gaat uitzenden. Ik ga deze zeker opnemen en binnenkort kijken. In België loopt dit seizoen op zondagmiddag bij de zender CAZ. Het kan dus wel...

Ik neem aan dat je seizoen 1 t/m 3 al gezien hebt? Anders snap je niet waar het over gaat ;-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.