Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Dokter Tinus

06-09-2012 11:29

Op SBS6 is vorige week de serie Dokter Tinus begonnen en hoewel ik erg huiverig ben voor Nederlandse series hebben ze hier volgens mij een hit in handen. Goede acteurs, mooie locatie en een verhaal vol humor. Ik heb van de eerste twee afleveringen genoten en kijk uit naar de volgende.

Wat vinden jullie ervan?

07-09-2012 16:48

Ben geen fan van Nederlandse tv en dit lijkt me dan ook niet echt wat..

10-09-2012 15:35

Het is on-nederlands goed, had het zelf niet verwacht maar goede acteurs die goed acteren en een goed verhaal met bijbehorend script etc. dus verassend goed voor een nederlandse serie.

13-09-2012 10:46

whahaha on-nederlands goed? dan is dit zeker de eerste nederlandse serie die je kijkt!

de series: "Van Speijk", "Grijpstra en de Gier" en "Flikken Maastricht" zijn vele malen beter!!

17-09-2012 11:12

@ mvdl85

De laatste jaren was de Nederlandse tv op het gebied van humor en serie niet zo bijzonder. De series die jij noemt zijn allen op het Kimi-vlak. Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn in mijn omschrijving. Overigens vergeet jij Baantjer te noemen die ervoor gezorgd heeft dat Van Speijk en Flikken überhaupt de kans hebben gekregen.

Nogmaals.... Dokter Tinus.... ik hou ervan

19-11-2013 22:21

in het begin vond ik het een leuke serie maar ik ga me eigen lopen ergeren aan dokter tinus zelf!! daarom kijk ik het niet meer..

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.