Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Gezocht miniserie eind jaren 70 begin jaren 80

07-11-2022 12:23

Hallo allemaal,

Ik ben al jaren op zoek naar een serie die de KRO ik denk begin 80er jaren heeft uitgezonden.
De nederlandse titel is: "De Vondeling" er wordt duits gesproken in de film/serie.
Het verhaal gaat over een blanke jongen die te vondeling wordt gelegd en gevonden wordt door een afrikaanse stam in de jungle.
De jongen wordt Isa genoemod zover ik weet en moet op een gegeven moment vluchten voor de afrikaanse krijgers ivm met zijn witte huidskleur.
De muziek die erin gebruikt wordt is bekend maar weet ook daar de titel niet van, er wordt veel panfluit gebruikt.
Wat ik wel heb is geluidsfragmenten en de aankondiging van Hans van Willigenburg.

Mocht iemand een idee hebben??

07-11-2022 14:12

Orzowei, il figlio della savana

https://www.imdb.com/title/tt0075023/

07-11-2022 14:55

Dank je SLP, overal geschreven en gezocht en ging voor een duitse of engelse titel.Top!

07-11-2022 16:02

Geen dank :)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.