Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

heartland

09-10-2012 17:38

Hallo mijn vrouw en ik zijn per ongeluk bij upc terechtgekomen bij de serie heartland...het complete 1e seizoen hebben we daar "gekocht". Nu willen wij heel graag verder met het 2e 3e 4e en 5e seizoen maar kan ze nergens vinden.. althans de 2e is de grootste opgave, de rest is via bol.com wel te krijgen. Kan iemand mij helpen of heeft iemand deze serie wellicht al op dvd en wilt deze branden? Help aub want het is echt een hele gave verslavende serie..

09-10-2012 18:43

Volgens mij heeft kruidvat ook nog wel eens dvd's hiervan liggen. Welk seizoen weet ik niet, maar je kunt altijd even kijken.

07-02-2015 23:52

Hallo, ikzelf kijk altijd series via een website die externe links heeft, enige nadeel voor de meeste mensen is dat er geen ondertiteling bij zit, voor mijn geen probleem voor een ander misschien wel. Als u wilt weten welke sites stuur in het wel even in een berichtje naar u toe

23-02-2016 13:29

Op YouTube kun je bijna alle afleveringen terugvinden. Echter is de kwaliteit wel wisselend

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.