Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Welke serie uit 2016 gaan jullie het meeste missen?

19-10-2016 19:23

Hoi beste seriekijkers,

Over krap 2,5 maand is het alweer 2017. En dat betekent dat we op de verschillende categorieën van de Serie van het Jaar mogen gaan stemmen. Ik ga een stuk schrijven over de Beste beëindigde serie van 2016, en ik ben een inventaris aan het maken. Nu vroeg ik me af, welke series gaan jullie vooral missen? Het kan om alles gaan, zowel series die wegens een gebrek aan succes gecanceld zijn, als om series waarvan het verhaal afgerond was. Zolang de laatste aflevering maar in 2016 is uitgezonden.

Ik heb het volgende:

- Agent Carter
- Banshee
- Castle
- Fresh Meat
- Galavant
- The Good Wife
- Hell on Wheels
- Penny Dreadful
- Person of Interest
- Ripper Street

Al jullie suggesties zijn welkom, en ik hoop dat er een mooi lijstje uitkomt.

19-10-2016 19:32

In mijn eigen serie-onderzoek (beste crime-serie) kwam ik ook nog Rizzoli & Isles tegen. Of de rest van MijnSerie deze gaat missen weet ik niet, maar ik in ieder geval wel ;)

19-10-2016 20:19

Gezien het aantal seizoenen dat ze al liepen vallen van jouw lijstje, voor mij althans, series als "Castle" en "The Good Wife" en ook "Hell on Wheels" al af.
Ik vind trouwens voor alle series dat er een houdbaarheidsdatum van een bepaald aantal seizoenen geldt wat voor mij dan het moment is wanneer een verhaal verteld is of, zoals bij procedurele series het geval is, hetzelfde trucje voor de zoveelste keer voorbij komt.
Nu bij "Agent Carter" had van mij nog een seizoen extra bij gemogen maar de enige serie waar ik het echt jammer van zou vinden als er geen vervolg op kwam is voor mij meteen ook de beste serie van dit jaar, namelijk "The Night Of" en ook al zijn er wel geruchten om eventueel op één of andere manier verder te gaan is er bij mijn weten nog altijd niets definitief over beslist.

19-10-2016 20:36

Rizzoli & Isles zal ik op het lijstje zetten. The Night Of wacht ik nog even af, totdat er meer informatie komt over een mogelijk vervolg. Hij staat sowieso in de inventaris van de andere categorie waar ik over ga schrijven, Beste Miniserie.

19-10-2016 23:10

Ik ga Penny Dreadful het meest missen, daarna Banshee. Maar er mocht ook nog wel een seizoen van 11.22.63 komen :)

20-10-2016 16:57

Banshee is duidelijk dat we die moeten gaan missen om eerlijk te zijn. Zeer goede serie

20-10-2016 18:59

Banshee ga ik echt missen, 4 seizoenen was veel te kort. Castle is na 8 seizoenen aan een natuurlijk einde gekomen. Person of Interest was de laatste 2 seizoenen al veel minder voor mij.

24-10-2016 15:03

Person of Interest & Banshee.

05-11-2016 14:31

The Night Of, spannende serie van maar 8 afleveringen.

05-11-2016 16:25

Banshee ga ik wel missen. Had van mij nog wel 1 of 2 seizoenen mogen doorgaan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.